NAS servery Synology získaly nové aplikace pro týmovou spolupráci
„Organizace se musejí stále více přizpůsobovat měnícímu se pracovnímu prostředí. Společnost Synology posunuje možnosti inovací opět dál a představuje sadu jednotných lokálně instalovaných komunikačních nástrojů,“ řekl Derren Lu, viceprezident application & network group v Synology. „Aplikace pro spolupráci jsou spolu navzájem úzce propojeny, což umožňuje zlepšit výměnu nápadů mezi zaměstnanci a řídit efektivně komunikaci mezi týmy.“
Nové aplikace pro spolupráci:
- Chat: Příspěvky, zmínky a kanály umožňují komunikaci v reálném čase a usnadňují spolupráci. Nástroje pro správu dat shromažďují všechny informace na jednom místě a šifrování soukromých kanálů chrání důvěrná data před vnitřními i vnějšími hrozbami. Pro systémy iOS a Android je dostupná mobilní verze aplikace.
- Calendar: Sdílení kalendářů, plánování jednání a přidávání událostí je umožněno i přímo v aplikaci MailPlus. Podpora CalDAV umožňuje synchronizovat Synology Calendar s kalendáři v iOS a macOS.
- Office: Aplikaceumožňujespolečnou práci s dokumenty i tabulkami, vzdáleně i lokálně. Řešení Synology Office je rychlé i intuitivní a zúročuje zkušenosti společnosti se sestavením přívětivého uživatelského rozhraní.
K aktualizacím došlo i u dalších aplikací včetně multimediálních či víceplatformových balíčků a balíčků pro synchronizaci veřejných cloudů.