Na český a slovenský trh oficiálně míří další značka smartphonů
Značka OPPO oficiálně vstoupí na český a slovenský trh v horizontu několika týdnů, a to spolu se speciální nabídkou. Vstup na trh značka zahájí prodejem zástupců produktové řady OPPO Reno5. Postupně však bude OPPO na český trh uvádět další produkty ze svého portfolia, například sluchátka.
V České republice budou telefony k dispozici prostřednictvím distributora IRD distribuce, na Slovensku budou k dostání u Westechu.
Zaměření na inovace a design
Společnost OPPO byla založena v roce 2004 a velmi rychle si získala silnou pozici na trhu. V současné době je OPPO jedním z největších výrobců smartphonů na světě. Meziročně firma roste o desítky procent, a to i v této době, kdy se růst konkurenčních společností často naopak zpomaluje.
Aby mohla značka OPPO na vysoce konkurenčním trhu mobilních telefonů uspět, investuje miliardy dolarů do výzkumu a vývoje a spolupracuje s předními světovými designéry. Jen v roce 2019 investovala společnost OPPO do výzkumu 1,42 miliardy dolarů a v následujících třech letech investuje další 7,2 miliardy dolarů. OPPO provozuje šest výzkumných institutů a čtyři výzkumná centra, ve kterých pracuje přes 10 000 vědců a výzkumníků – to je 25 % všech zaměstnanců společnosti. Produkty OPPO vznikají v devíti výrobních centrech vybavených nejmodernějšími technologiemi. Ze 70 % je výroba plně autonomní a na 90 % je automatizováno testování produkce.
Expresní nabíjení a špičkové fotoaparáty
Při vývoji smartphonů se OPPO soustředí především na kvalitu fotografií a displejů nebo na extrémně rychlé dobíjení baterií. Jedním z hlavních cílů značky je také zpřístupnit široké veřejnosti nejnovější mobilní síť 5G, a to i v nižších produktových řadách.
Technologie patentovaného bleskového nabíjení SuperVOOC/VOOC umožňuje dobíjení baterií smartphonů výkonem až 65 wattů. V závislosti na konkrétním produktu a kapacitě dané baterie to u průměrného OPPO zástupce znamená až dvě hodiny telefonování po pěti minutách dobíjení i dobití smartphonů na 95 % kapacity baterie za 30 minut.
Pro značku OPPO je také důležitý design produktů, ale ne na úkor kvality nebo užitné hodnoty, právě naopak. I k designu značka přistupuje tak, aby bylo používání jejích produktů především pohodlné a praktické. OPPO smartphony běží na OS Android, který je doplněný o vlastní uživatelsky přívětivou nadstavbu ColorOS. To uživatelům umožňuje kreativní nastavení prostředí telefonu podle vlastních preferencí, zvyklostí nebo třeba nálady.