Multimediální firemní komunikace od Alcatel-Lucent
OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí.
Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise. Díky nim nabízí ucelenou a otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních. „Uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Díky OpenTouch mají snazší přístup ke službám, lidem i informacím, které mohou výrazně urychlit rozhodovací procesy a snížit provozní náklady,“ řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.
OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji a snadněji.
„Firmy si často kladou otázky, jak začlenit širokou škálu komunikačních kanálů, skupin a zařízení, jež využívají jejich zaměstnanci nebo klienti, do firemní sítě,“ dodal Miloslav Kapeš. „Jen díky podpoře otevřených technologií, jako je například SIP, bude firemní IT schopno podporovat různé technologie a kanály způsobem, pro který jsou navrženy.“
Komunikace není omezena počtem zařízení
Platforma OpenTouch využívá otevřený přístup, který těží z dlouholetých zkušeností společnosti Alcatel-Lucent v oblasti komunikace a klientských služeb. „Díky OpenTouch mohou firemní zaměstnanci a zákazníci efektivně využít vzájemnou multimediální, vícestrannou komunikaci, která není omezena počtem připojených zařízení,“ uzavřel Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.
Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3 000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.
Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jde o zařízení na bázi řešení „smart deskphone“ (chytrý stolní telefon), které obohacuje firemní komunikaci a produktivitu práce.