Monitory Philips a AOC dosáhly historicky nejvyššího podílu na trhu
V segmentu 27“ monitorů oba brandy společně zvýšily svůj podíl na trhu téměř o 50 % a celkově dosáhly téměř 16% podílu.
„Obě naše značky, AOC a Philips, se dlouhodobě zaměřují na inovace a na potřeby zákazníků. Ve svém oboru jsme odborníky, udáváme trendy a vždy jsme u toho, když na trh přicházejí novinky. Větší monitory a All-in-One modely s Androidem jsou toho důkazem. Výsledkem našeho přístupu je podíl na trhu, na který jsme pyšní a který potvrzuje, že jsme si vybrali tu správnou strategii,“ řekla Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD.
Také na českém a slovenském trhu pokračuje úspěšný rozvoj značek AOC a Philips. Jejich podíl na trzích v obou zemích dlouhodobě roste a v posledním čtvrtletí roku 2013 se zvýšil o více než 14 % v porovnání se stejným obdobím roku 2012, což představuje celkový podíl 11 %. Zvláště podíl monitorů AOC vzrostl o více než 40 %. Hlavní příčinou je segment 27“ monitorů, který se více než zdvojnásobil ve srovnání s předchozím rokem. V tomto segmentu AOC a Philips společně zvýšily svůj podíl na trhu o téměř 50 % a řadí se na druhé místo na trhu.