Mio se stalo jedničkou v prodejích autokamer v ČR
Jde tak o pomyslného skokana trhu a dnes už můžeme říci, že i etablovaného hráče. Uzavřené statistické výsledky o prodejích černých skřínek pro vozidla přináší motoristům v těchto dnech celosvětově působící značka Mio.
Srovnáme-li prodeje autokamer v ročních obdobích 7/2018-6/2019 a období 7/2019-6/2020, rostl trh autokamer v České republice tentokrát jen o dvě procenta. Za nízkým růstem stojí nepříznivá situace na trhu v souvislosti s navirem Covid-19, která byla znát již v březnu 2020.
Ve stejném ročním srovnání však značka Mio v prodejích autokamer rostla, a to dokonce o 33 %. Z cenových pásem si pak ve druhém kvartálu 2020 nejvíce zákazníci oblíbili pásmo 2 490 až 2 990 Kč. Potvrzuje se tak psychologická hranice nákupu autokamery do 3 tisíc Kč a při jejím překročení výrazné očekávání kvality a dalších doplňkových funkcí.
V žebříčku 25 nejprodávanějších autokamer v České republice v 2. čtvrtletí 2020 se tentokrát objevilo hned sedm modelů autokamer Mio. Jde o modely Mio MiVue 792 WiFi Pro, MiVue C312, MiVue 733 WiFi, MiVue C380 Dual, ale také prodejní stálice MiVue C330, a nezapomínejme také na revoluční bezdisplejový koncept autokamery v podobě MiVue J85 WiFi 2.5k (ovládaná přes mobilní aplikaci), a také se v žebříčku umístil díky nočním záběrům velmi oblíbený model MiVue C570. Celkově má značka Mio má přes třicet různě vybavených autokamer na trhu a každý rok uvede několik nových modelů.
„Funkce v autokamerách Mio šijeme zákazníkům na míru jejich potřeb a novinky na trh uvádíme každý rok. Pokud to spojíte s velmi nízkou mírou reklamací a originálním designovým zpracováním, tak věřím, že to jsou důvody, proč si nás také čeští zákazníci postupně oblíbili,“ řekl Martin Dobeš, country manager pro Českou republiku a Slovensko. Za skvělými prodejními výsledky i navzdory událostem poslední doby pak vidí právě tyto důvody, společně s dobrými výsledky v nezávislých testech a s několikavrstvou zákaznickou péčí.
Údaje vyplývají z interních údajů společnosti Mio založených na průzkumech trhu.