Minerva řídí tok pečiva
Minerva Česká republika vystupující v roli systémového integrátora spolupracovala na dodávce propojení call centra a QAD pro United Bakeries se svým subdodavatelem společností Telefónica O2. Díky aplikaci je okamžitě při zavolání do call centra identifikováno číslo volajícího zákazníka a operátor pracuje v QAD přímo s jeho daty. Aplikace umožňuje zpětně volat zákazníkům přímo z ERP systému.
Subdodavatel Telefónica O2 vytvořil nadstavbu svého call centra, které nyní používá telefonní seznam a další informace přímo z ERP a zabezpečuje předávání volaného čísla zpět do systému. Minerva Česká republika vyvinula nový modul systému QAD, který zabezpečuje integraci call centra se standardním modulem QAD Distribuce. V okamžiku zvonění je telefonní číslo spárováno s příslušným zákazníkem a operátorovi se automaticky spustí v QAD aplikace, která umožňuje zadat nebo upravovat objednávku s vyplněnými údaji o zákazníkovi. Podobně mohou operátoři použít aplikaci při volání - jednoduše si vyberou v ERP systému telefonní číslo zákazníka a to se automaticky vytočí. Nová aplikace vytváří historii volání, jež umožňuje vytváření statistik a vyhodnocení.
Minerva ČR v rámci projektu realizovala řešení situace, kdy má zákazník plánovanou dodávku, ale na příslušný den si ještě neobjednal. Aplikace vyhledá takové zákazníky a předá informaci do call centra, které pak automaticky vytáčí telefonní čísla dle požadovaných priorit se zobrazením detailních informací relevantních pro vyřízení zakázky.
ERP systém QAD do akciové společnosti dodala v roce 2005 Minerva Česká republika. QAD je základní informační systém používaný ve všech závodech United Bakeries. Pokrývá a integruje všechny oblasti, od nákupu, výroby, distribuce po finance. Systém je nasazen v pekárenských provozech v České republice a na Slovensku.