MasterPass In-App zabezpečí nákupy z mobilních aplikací

27. 2. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Master Card)
Společnost MasterCard představila platformu MasterPass In-App. Platforma umožňuje bezpečné nákupy z prostředí mobilní aplikace nahrané v zařízení a odstraňuje nutnost předávat důvěrné informace z platební karty mezi různými aplikacemi.

V souvislosti s rozvojem digitálních služeb dochází i k vývoji platebních metod a způsobů nakupování. Spotřebitelé nyní nakupují a platí způsobem, který nejlépe odpovídá jejich potřebám a životnímu stylu a používají k tomu různé prostředky.

Většinou k tomu stačí pouhé klepnutí, kliknutí nebo přiložení, ať již doma, na cestě, v aplikaci nebo k pokladně. Využití uživateli různých elektronických zařízení k platbám raketově narůstá. Podle společnosti ABI Research dosáhnou v roce 2016 celkové tržby z mobilních aplikací včetně nákupů v aplikacích (tzv. in-app nákupy) 46 miliard dolarů, což je více než čtyřnásobek tržeb z roku 2011, které činily 8,5 miliardy dolarů.

„MasterPass In-App přenáší funkce stávající digitální webové služby MasterPass do prostředí mobilních aplikací. Aplikace se zabudovaným řešením MasterPass umožňují uskutečnit nákup jediným klepnutím na připojeném zařízení, aniž by bylo nutné opouštět prostředí aplikace,“ řekl Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Optimalizace placení zvyšuje pocit snadného nákupu zajištěného nejvyšším stupněm zabezpečení a šifrování,“ dodal.

„MasterPass In-App představuje nejnovější nabídku společnosti MasterCard určenou pro specifické potřeby nového digitálního prostředí. Spotřebitelům nabízí jednoduchost a použitelnost pro všechny nákupní kanály a všechna zařízení a obchodníkům zase umožňuje oslovit nové spotřebitele způsoby, které dříve nebyly možné,“ uvedl Ed McLaughlin, vedoucí oddělení nových platebních metod společnosti MasterCard. „Zároveň vyvíjíme prostředí, díky kterému budou platby s použitím zařízení s MasterPass minimálně stejně bezpečné jako jakékoliv jiné naše současné kartové transakce. To je důkaz, že u nás jdou inovace vždy ruku v ruce s nejvyšším stupněm zabezpečení.“

MasterPass In-App bude k dispozici vývojářům a obchodníkům na začátku 2. čtvrtletí letošního roku.

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více