Mall mění svou vizuální identitu – nové logo symbolizuje integraci s polským Allegrem

5. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku.

Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.  

Přepracované logo „Mall by Allegro“ vychází ze silného postavení obou společností napříč zeměmi, ve kterých působí, a reprezentuje jejich společné úsilí o ten nejlepší zákaznický servis pro více než 70 milionů spotřebitelů střední a východní Evropy. Cílem právě probíhající integrace je propojit technologickou vyspělost Allegra s bohatými zkušenostmi Mallu v oblasti doručování zboží i jeho rozsáhlými znalostmi lokálního prostředí.

Jednotná vizuální identita je pro nás důležitým milníkem, jelikož představuje další krok k našemu společnému cíli – stát se mezi tržišti nejvyhledávanější značkou, a to nejen v zemi, ale v celém regionu,“ řekl Jakub Střeštík, generální ředitel společnosti Mall, a vzápětí dodal: „Tato změna reprezentuje naši ambici společně vybudovat takové prodejní prostředí, ze kterého budou moci obchodníci vytěžit maximum, a zároveň posunout nabídku produktů a služeb na úroveň, která uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.“ 

Posilování pozice doma i v zahraničí

Z pozice polské jedničky v oblasti elektronického obchodování chce Allegro nadále posilovat své postavení doma i v zahraničí, a to jak prostřednictvím více než 70 milionů nabídek na Allegro.com, které jsou dostupné v celé EU, tak díky nedávným akvizicím. Druhé čtvrtletí skupina zahájila koupí společností Mall a WE|DO a cílí na to stát se jednotnou organizací působící nejen v jedné, ale v šesti zemích světa. Na Mall.cz již vstoupili první polští obchodníci a první čeští obchodníci zároveň debutovali na Allegro.pl. GMV generované obchodníky na tržišti Mallu bylo ve druhém čtvrtletí již o 53,6 % vyšší než v předchozím roce. 

„Naše aktuální očekávání, která se snaží o střízlivý výhled do nadcházejících měsíců, jsou vzhledem k rychle se měnícímu makroekonomickému prostředí opatrná. Náš tržní model se nicméně ukázal jako úspěšný a odolný, protože poskytuje spotřebitelům široký výběr, výhodné ceny a skvělý zážitek z nákupu,“ uvedl finanční ředitel společnosti Allegro Jon Eastick. „Střednědobá očekávání, připravená v loňském plánovacím kole, jsme zveřejnili právě v den, kdy Rusko napadlo Ukrajinu a svět se tak stal mnohem nejistějším místem. Snažíme se plně připravit na pravděpodobné náročnější ekonomické období, které nás čeká, a připravená očekávání jsme se proto rozhodli přehodnotit, přičemž mezitím dokončujeme aktuální velmi důležité plánovací kolo. Přesto polské operace ve druhém čtvrtletí zlepšily trend vývoje marží a v aktuálním čtvrtletí by měly dále zrychlit růst GMV a vrátit se k růstu upraveného zisku EBITDA. Tyto pozitivní trendy pomáhají tlumit nepříznivé vlivy na výsledky naší skupiny způsobené nabytím Mall Group, u které se snažíme ve složitém tržním prostředí stabilizovat GMV.“

Cílem skupiny Allegro je implementovat svůj úspěšný model tržiště založený převážně na nabídkách třetích stran (3P) v celém regionu a upevnit si status preferované platformy pro všechny zákazníky – kupující i obchodníky – i v mezinárodním měřítku. Allegro.com je již k dispozici v České republice a skupina se chystá od příštího roku integrovat svou platformu v celé střední a východní Evropě, přičemž se v následujících měsících zaměří na zapojení kupujících a také na správu zásob a kapitálu. Vzhledem k náročnějším makroekonomickým podmínkám, kterým čelí celý trh, aktualizovala společnost svá očekávání pro rok 2022 jak pro polský podnik, tak pro celou skupinu, přičemž snížila růstová očekávání pro klíčové ukazatele a upravila plány CAPEX, aby zohlednila měnící se tržní prostředí. Střednědobá očekávání jsou nyní aktualizována a v potaz je brána analýza dopadu současných výsledků na další období.

Podobné články

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více