Logica chce dobýt přední pozici na českém trhu ICT
Radim Hradílek po svém nástupu do funkce nového generálního ředitele
Logica pro střední a východní Evropu uvedl v život novou strategii
společnosti, jejíž součástí je i úprava organizační struktury.
Základním cílem této transformace je co nejvíce se přiblížit
zákazníkovi a jeho potřebám a přesunout patřičné pravomoci i na
nižší úroveň vedení, a to jak na poli řízení projektů, tak
i v odborných oblastech nebo při řízení lidských zdrojů.
V obchodní oblasti změny přinesou především jednotnou strategii
přístupu ke klientovi. Osa obchodník – ředitel divize – generální
ředitel bude semknutější, což bude mít pozitivní vliv na servis
poskytovaný zákazníkům.
V oblasti řízení projektů získají jednotliví projektoví manažeři
větší pravomoci, přičemž budou podřízeni přímo ředitelům divizí.
Odpadne tím jeden mezičlánek a řízení i samotná práce na projektech
bude efektivnější. Největším expertům společnosti se tak uvolní ruce
pro práci se zákazníky přímo u klientů.
„Do společnosti Logica jsem nastoupil s cílem vydobýt do tří let na
českém a slovenském trhu informačních technologií první příčku. Logica
je předním globálním dodavatelem IT služeb a mým záměrem je, aby tomu
plně odpovídala i situace v regionu střední a východní Evropy”, uvedl
Radim Hradílek. „Reorganizace do značné míry mapuje podobné kroky
realizované v naší sesterské společnosti ve Velké Británii, kde nová
struktura značně zvýšila motivaci všech pracovníků, kteří díky
větším kompetencím a provázanosti jednotlivých týmů mají nyní možnost
přímo vidět dopad svých aktivit na výsledcích společnosti. Tento efekt
očekávám i u nás," dodal.