Lenovo v ČR s historickým rekordem
I přesto, že meziročně došlo k celkovému poklesu trhu o 14,5 %, dosáhla společnost Lenovo jako jediná mezi pěti největšími hráči růstu, a to ve výši 43,3 % oproti roku 2011, což jen dokazuje sílící pozici společnosti nejenom na globálním, ale i lokálním trhu.
Společnost Lenovo meziročně ve třetím čtvrtletí téměř zdvojnásobila svůj tržní podíl v kategorii tradičních notebooků, kde nyní zaujímá více než pětinu trhu. Její tržní podíl se také téměř zdvojnásobil v oblasti tradičních stolních počítačů. Za úspěchem stojí také zvyšující se obliba počítačů typu All in One. V této kategorii Lenovo zaujalo ve třetím čtvrtletí pozici české jedničky, když její podíl přesáhl 60 %.
Společnost Lenovo trhá rekordy i ve spotřebitelském segmentu celkově. Překonala hranici 20 % a dostala se s 35 573 prodanými kusy až na 23,5% tržní podíl. Ve třetím čtvrtletí obohatily tento segment nové produkty.
„Úspěch na českém trhu odráží neustálý růst společnosti na globálním trhu, který je výsledkem dlouhodobé a správně nastavené strategie „Protect and Attack“. Ačkoli trh počítačů ve třetím čtvrtletí meziročně klesal, Lenovo na rozdíl od konkurence zaznamenalo nárůst ve všech segmentech. Očekáváme, že díky tomuto trendu a i díky novým produktům, které nyní uvádíme na trh, budeme v tomto růstu nadále pokračovat,“ řekl Petr Toman, generální ředitel Lenovo Czech Republic.