Lenovo Team se skutečnými tvářemi
„Naším cílem je být zde pro ty, kteří se nebojí jít za svými sny. V naší komunikaci, ve které využíváme především nová média, se zaměřujeme na mladé lidi, pro něž je online svět zcela přirozenou součástí života,“ uvedla Lucie Orlovská, marketingová manažerka Lenovo Česká republika. „Mladí lidé jsou často plní ideálů, mají zajímavé nápady, ale bojí se je uskutečnit. Pomocí příběhů našich DOerů jim chceme ukázat, že pokud si člověk věří, tak dokáže proměnit své sny ve skutečnost,“ doplnila.
„Se společností Lenovo jsem spolupracoval již při expedici Gasherbrum I a II, kde jsme pomocí notebooku ThinkPad provedli přímý přenos z nadmořské výšky 6 400 metrů. Teď přede mnou stojí výzva v podobě vrcholu K2, a i když už mě k sobě tato hora čtyřikrát nepustila, tak věřím, že jednou se to povést musí,“ řekl Radek Jaroš, DOer - horolezec, který plánuje dokončit svůj projekt Koruna Himaláje zdoláním K2, osmitisícovky, která mu jako jediná zbývá.
Příběhy jednotlivých DOerů jsou prezentovány na webových stránkách www.lenovoteam.cz. Vedle Radka Jaroše je součástí týmu i řada dalších osobností z oblasti sportu, designu, architektury a jiných profesí. Za zmínku určitě stojí i Heřman Volf, hendikepovaný sportovec, který se proslavil sérií jízd na handbiku, úspěšná česká módní blogerka Beáta Kaňoková nebo David Paškevič, student, který vyvinul vlastní prototyp 3D pera.
„Od malička jsem se věnoval modelování a později jsem se začal zajímat o elektroniku a technologii 3D tisku. Nedokonalost mé 3D tiskárny mě přivedla na myšlenku vytvořit 3D pero, kterým bych mohl výrobky 3D tiskárny opravovat. K vývoji mi stačil počítač a volně šiřitelný software, ve kterém jsem mohl pero navrhnout. V současné době započala výroba prvních kusů, které v březnu plánuji uvést na trh,“ řekl David Paškevič, který svůj nápad dokázal dovést až do skutečné podoby.