Lenovo s novým servisním centrem v Praze
Servisní středisko, jehož provozovatelem je společnost OOC, zákazníkům nabízí expresní opravy produktů Lenovo a IBM, prodej náhradních dílů, zápůjčky náhradních zařízení i produktová školení.
Otevření servisního střediska zajistili Pavel Kraus, ředitel OOC, a Jindřich Váša, channel sales manager v Lenovu.
Pavel Kraus, ředitel OOC, k otevření centra uvedl: „Lenovo si jako jednička počítačového, a věřím, že v budoucnosti i serverového, trhu takové reprezentativní prostory zaslouží. Nachází se zde servis pro notebooky ThinkPad i další zařízení, pozáruční servis pro většinu produktového portfolia s výjimkou mobilních telefonů, a samozřejmě počítáme také s těmi produkty IBM, které pod Lenovo v současné době přecházejí. Kromě servisu zde nebude chybět ani podpora pro PC+ generaci produktů, které na technologiích Lenovo mohou stavět nebo s nimi spolupracovat, jako jsou různé kamerové systémy pro storage Lenovo, cloudy, docházkové systémy či digital signage. K zakoupení zde budou také náhradní díly a jsme schopni garantovat také různé typy SLA smluv.“