Lenovo roste výrazně rychleji než trh
Společnost IDC v analýze zveřejnila, Lenovo páté čtvrtletí za sebou svým tempem růstu významně předčila ostatní hráče na trhu. S 10,4procentním podílem na trhu (4. čtvrtletí kalendářního roku 2010) a se stabilním meziročním růstem 33 procent, stejně jako s 11 procenty v uplynulém čtvrtletí, vykazuje Lenovo trvalý růst.
Lenovo je také jedničkou v oblasti velkých globálních zákazníků, neboť má na světovém trhu již 21procentní podíl a růstu dosahuje na úkor své globální konkurence. „Naše výsledky jsou úspěchem, kterého mohou směle využít naši obchodní partneři. Nejenže si zákazníci oblíbili výjimečnou kvalitu počítačů Lenovo, ale partnerům nabízíme prostřednictvím naší sítě Lenovo Partner Network také rozsáhlou podporu v oblasti technologií i marketingových aktivit,“ zdůrazňuje Sandra Mikulic, Channel Lead Lenovo Eastern Europe & Turkey (EET).
Lenovo Partner Network
Produkty Lenovo nabízí partnerům možnost získávat nové zákazníky, otevírají další prodejní příležitosti a zvyšují zisk. Příkladem této kvality jsou první pozice společnosti Lenovo ve studiích TBR „Corporate IT Buying Behavior and Customer Satisfaction“ zabývajících se nákupním chováním a spokojeností zákazníků v segmentu IT. Zprávy vyzdvihují zejména schopnost společnosti Lenovo poskytovat kvalitní počítače a služby velkým firemním zákazníkům.
Reklamní akce společnosti Lenovo a další aktivity, které mají za cíl získat zákazníky, vylepšují profitabilitu obchodních příležitostí pro partnery. Kromě prodeje a marketingové podpory se Lenovo zaměřuje také na lokální technická a obchodní školení.
Síť Lenovo Partner Network je rozdělena do tří úrovní členství: Partner, Premium Partner a Premium Gold Partner. Úrovně jsou určeny účastí na školeních a ročním obratem. V závislosti na úrovni klasifikace a dosaženém obratu pak partneři získávají různé benefity.