Kyocera přichází s novou firemní identitou
Hlavní ideou nové firemní identity společnosti je pomoci organizacím získat potřebné znalosti, aby mohly začít pracovat.
Nový koncept značky vyjadřuje prioritu společnosti Kyocera Document Solutions sjednotit své globální zdroje odborných talentů a technologické dokonalosti integrací hardwaru, softwaru a služeb, a tím pomoci zákazníkům maximalizovat jejich obchodní potenciál. Zároveň poukazuje na to, že Kyocera se nachází v jedinečné pozici, ve které může společnostem pomoci s pochopením a zpracováním velkého objemu informací, které je obklopují, aby tak získaly konkurenční výhodu.
Základem řízení společnosti Kyocera jsou již od jejího založení vazby mezi lidmi. Kompletní sada komunikačních nástrojů, včetně vizuálů v podobě ručně kreslených gest, unikátních grafických ikon a odvážné palety nových barev, byla vytvořena s cílem zachytit spojení lidí a technologických zdrojů, které společně přináší dokonalost v oblasti kompletního řešení pro správu dokumentů.
Z pohledu společnosti to budou vždy lidé, kteří pomohou zákazníkům realizovat vizi uvedení znalostí do každodenní práce. S tímto vědomím se Kyocera Document Solutions představuje jako značka zaměřená na člověka převzetím vizuálního designu “s lidským dotekem”.
Dohromady všechny tyto prvky vyjadřují, kým společnost Kyocera Document Solutions je, a co je jejím záměrem pro nastávající roky: být inovativní společností, která se prezentuje jednotně po celém světě a aktivně spolupracuje se svými partnery a zákazníky na jejich budoucím úspěchu.