Kerio Operator 2.2 integruje Salesforce.com

14. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio)
Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi firemní IP telefonní ústředny Kerio Operator 2.2. Nová verze přináší integraci se Salesforce.com, automatické zálohování, vzdálené úložiště pro nahrané hovory a vylepšenou automatickou konfiguraci a správu telefonů.

Nejzajímavější novinkou verze Kerio Operator 2.2 je integrace se Salesforce.com. S Kerio Operator Call Center pro Salesforce mohou telefonní operátoři iniciovat telefonní hovory přímo v Salesforce pomocí funkce click-to-dial, mají přístup k záznamům o hovorech v Salesforce a mohou zaznamenávat příchozí a odchozí hovory. Integrace s Kerio Operator je podporována u edicí Salesforce Enterprise Edition a Salesforce Unlimited Edition.

Kerio také integrovalo telefonní ústřednu Kerio Operator se Samepage.io, která slouží jako cloudová záložní platforma pro konfigurační soubory serveru, systémové logy, historii hovorů, nahrávky v hlasových schránkách a nahrané hovory. V případě selhání hardwaru mohou správci obnovit Kerio Operator během několika minut pomocí software image a zálohovaných souborů.

Telefony série Grandstream GXP, Yealink/Well T, Cisco SPA, Polycom VVX a Snom PA1 jsou jen některé z mnoha, které lze díky Kerio Operator konfigurovat vzdáleně pomocí vylepšené podpory pro autokonfiguraci. Uživatelé mohou také používat množství nových IP telefonů, na kterých mají okamžitý přístup k firemním kontaktům přímo z jejich dotykové obrazovky.

Kerio Operator je dostupný jako software a hardwarové zařízení. Hardware Kerio Operator Box 1210 stojí 18 000 Kč, softwarová edice je za 600 Kč za uživatele.

Štítky: 
Komunikace, Technologie, Kerio Technologies

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více