Každou vteřinu se prodají tři zařízení od Lenova
Lenovo je lídrem v PC+ éře a svou pozici posiluje především investicemi do výzkumu a vývoje. Díky inovacím může společnost přinášet unikátní zařízení a vycházet vstříc neustále se zvyšujícím požadavkům svých zákazníků. Důkazem toho jsou konvertibilní zařízení, která definují budoucnost trhu s osobními počítači.
„Konvertibilní zařízení reagují na specifické nároky uživatelů, kteří si je mohou zcela přizpůsobit svým momentálním potřebám,“ řekl Petr Toman ze společnosti Lenovo Česká republika. „K nejžhavější novince patří konvertibilní Ultrabook ThinkPad Helix, který se může pochlubit revolučním „Rip pand Flip“ (odtrhni a otoč) designem, kdy je možné displej zařízení oddělit od základny a využít ho jako plnohodnotný tablet.“
V kategorii konvertibilních zařízení nabízí Lenovo dále modely IdeaPad Yoga v 11palcovém a 13palcovém provedení a 12,5palcový ThinkPad Twist, který lze využít jako výkonný Ultrabook a otočením změnit na konvertibilní tablet. Všechny tyto modely jdou ruku v ruce s technologickými trendy. Nejnovější technologie postupně vstupují do nové éry PC+, kdy počítače získávají prvky i jiných mobilních zařízení, jako například dotykový displej, a naopak mobilní zařízení lze využívat jako počítač.
Lenovo patří již patnáct kvartálů za sebou k celosvětově nejrychleji rostoucím výrobcům počítačů, což je výsledkem dlouhodobé firemní strategie „Protect and Attack“. V rámci ní se Lenovo zaměřuje na upevnění svého podnikání na trzích, kde již dosahuje úspěchů, a posilování svého postavení na potenciálních nových trzích. Kromě počítačů z legendární produktové řady Think určené pro firemní sféru a spotřebitelské řady Idea zahrnuje portfolio společnosti Lenovo i servery, pracovní stanice a tablety, na vybraných trzích také Lenovo smartphony a chytré televize.