Každodenní zálohování je standardem

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Téměř třetina českých a slovenských partnerů společnosti Acronis doporučuje svým zákazníkům zálohovat každou hodinu či raději kontinuálně. Čeští a slovenští partneři zároveň dle průzkumu registrují stále větší zájem o přesun zálohování do SaaS modelu.

Během posledních dvou let muselo mnoho organizací posílit svou IT infrastrukturu a spoléhat se více na online procesy. Toho zneužívají kybernetičtí útočníci, kteří častěji napadají kritickou infrastrukturu a data, přičemž mohou způsobit mnohem větší škody než kdy dříve. Organizace se snaží chránit před zero-day a jiným útoky nejen častějším zálohováním, ale také sofistikovanější kybernetickou ochranou, která integruje antimalware, ochranu koncových zařízení, skenování zranitelností a ochranu elektronické pošty.

Nejzajímavější údaje z dotazování:

  • 27 % prodejců doporučuje kontinuální zálohování, 5 % každou hodinu a 68 % každý den. Méně časté zálohování nedoporučuje žádný partner.
  • 65 % partnerů uvedlo, že nejvíce jejich zákazníci přesouvají do SaaS služeb právě zálohování.
  • Investice do kybernetické bezpečnosti obecně rostou – za posledních 12 měsíců vzrostly podle 77 % partnerů, podle dalších 9 % partnerů dokonce výrazně. Podle 14 % zůstaly stejné.

„Stále více koncových uživatelů IT si v současnosti neví rady se zajištěním kybernetické ochrany vlastními silami, a proto hledají jiné možnosti včetně přechodu na model bezpečnosti jako služby (SaaS),“ řekl Štěpán Bínek, zodpovědný za prodej cloudových řešení Acronis ve společnosti Zebra Systems. „Naši MSP prodejci registrují rostoucí zájem o poskytování služeb IT bezpečnosti, přičemž mohou zájemcům nabídnout nejširší portfolio služeb kybernetické ochrany na trhu prostřednictvím platformy Acronis Cyber Protect Cloud.”

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více