Kaspersky vyhrála MSP Innovation Awards Europe

21. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Společnost Kaspersky byla oceněna jako Best Managed Services Partner (MSP) Programme za rok 2020 v soutěži MSP Innovation Awards Europe. Ocenění pořadatelem Channel Partner Insight je pro Kaspersky obzvláště cenné z toho důvodu, že je pro ni MSP strategickou prioritou, do které významně investovala.

V případě společnosti Kaspersky vyzdvihli pořadatelé letošního ročníku především to, jak mohou partneři MSP využívat výhody programu. Jejich hodnocení se totiž zakládalo na celé řadě výpovědí partnerů, kteří s Kaspersky spolupracují v celé Evropě. U nich Kaspersky sklízí pochvalu za to, jak jim partnerský program pomáhá zvýšit jejich status důvěryhodného partnera v oblasti kybernetické bezpečnosti. Kaspersky byla zároveň finalistou i v dalších dvou kategoriích – Best MSP Support a Best Security Offering. Tyto ceny jsou navrženy tak, aby ocenily prodejce, distributory a MSP v celé Evropě, kteří patří mezi přední společnosti v oblasti spravovaných služeb.

European MSP Innovation Awards je nezávislá soutěž, která hodnotí především inovace a dosažené výsledky v rámci evropských prodejních kanálů během jednoho roku. Společnost Kaspersky podle poroty předložila velmi přesvědčivou prezentaci toho, jak vylepšuje a inovuje kyberbezpečnostní MSP přidáváním nových specializací v rámci programu United Partner Program.

V lednu minulého roku spustila společnost Kaspersky nový globální United Partner Program. Kromě nových benefitů a nástrojů pro partnery bylo jednou z hlavních novinek přidání specializací. Ty partnerům pomáhají odlišit se od konkurence, získat další benefity a požadovanou úroveň podpory prodejců v konkrétních oblastech podnikání.

United Partner Program byl na trhu velmi dobře přijat jak partnery, tak i analytickými agenturami. Celosvětová analytická agentura Canalys zařadila program United na první místo mezi všemi prodejci IT. Mimo jiné vyzdvihli význam specializací: „Největší meziroční nárůst ratingu je v akreditačních a specializačních programech (+9,9 %).“

Na začátku tohoto roku spustila společnost Kaspersky svůj vlastní License Management Portal (LPM) – nový samoobslužný non-stop portál pro MSP partnery a prodejce předplatných, kde mohou objednávat a spravovat předplatné licencí.

„Abychom vyšli vstříc potřebám MSP neustále rozšiřujeme portfolio produktů, které jsou k dispozici v rámci modelu MSP. Velkou pozornost věnujeme pomoci MSP partnerům s rozvojem jejich bezpečnostních postupů a rozšiřováním kyberbezpečnostních služeb. Pomáháme jim rovněž s doporučením nejvhodnějších řešení pro konkrétní typ společnosti a zároveň i s odbornými školeními,“ uvedl Chris Connell, Deputy Vice President of Global Sales a Director of European Operations v Kaspersky.

Podobné články

Petr Mojžíš, Security Architect ve společnosti ANECT

Co je bezpečnostní hardening a jak na něj?

22. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ANECT)
Při koupi nového zařízení, softwaru nebo cloudové služby očekáváte, že budou standardně zabezpečené. Bohužel však platí opak. Abyste dosáhli maximální úrovně zabezpečení, musíte vše, co zavádíte, krok za krokem konfigurovat tak, aby to odpovídalo vašemu prostředí. Čtěte více

Celosvětové výdaje na kybernetickou bezpečnost letos vzrostou o 12,2 %

27. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
IDC očekává, že celosvětové výdaje na bezpečnost vzrostou v roce 2025 meziročně o 12,2 %. Rostoucí složitost a četnost kybernetických hrozeb - urychlená umělou inteligencí - nutí organizace přijímat pokročilejší obranná opatření. V důsledku toho se předpokládá, že výdaje na bezpečnost budou po období mezi lety 2023 až 2028 trvale růst až na 377 miliard dolarů. Čtěte více

Stabilní a odolný: Takový byl podle IDC vloni trh s bezpečnostními zařízeními

12. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle společnosti IDC byly celkové tržby na trhu s bezpečnostními zařízeními stabilní. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 trh vykázal 1,5% růst v tržbách a dosáhly 5,1 miliardy dolarů (meziroční nárůst 77 milionů dolarů). Z hlediska tržeb si vloni nejlépe vedl region EMEA s meziročním nárůstem o 12,4 %. Dodávky činily 1,2 milionu kusů (2,7% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023). Čtěte více

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více