Kaspersky má nový partnerský License Management Portal

16. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Kaspersky License Management Portal (LMP) je nový samoobslužný portál pro poskytovatele spravovaných služeb (MSP) a resellery, který jim pomáhá zefektivnit objednávání, správu a vykazování licencí. Portál také nově umožňuje nastavit měsíční tarif s průběžným financováním, díky němuž mohou partneři flexibilněji nabízet své služby zákazníkům.

LMP je součástí partnerského programu Kaspersky United, takže partneři mají na jednom místě přístup ke všem potřebným nástrojům a materiálům.

Spravované služby jsou podle hodnocení Ami Partners jedním z klíčových trendů IT trhu, který rok od roku získává na významu. Zatímco v roce 2016 existovalo celosvětově 48 000 MSP firem, v roce 2021 jich bude již 74 000. Vzhledem k narůstající konkurenci potřebují poskytovatelé služeb zautomatizovat své procesy, tak aby zjednodušili a urychlili prodeje a zefektivnili správu předplatného. Portál Kaspersky License Management Portal poskytuje MSP a resellerům možnost objednávat a spravovat všechna předplatná Kaspersky na jednom místě.

Portál Kaspersky License Management Portal maximálně zkracuje cestu od získání zkušební verze produktu po jeho komerční využití. Nově mohou partneři využít platební model pay-as-you-go. Zkušební licenci lze vygenerovat pro jakýkoliv produkt Kaspersky, ať už jde o cloudový či lokálně nainstalovaný software, takže partneři mohou snadno vyzkoušet všechny jejich funkce, vybudovat své služby a rychleji je dodat zákazníkům. Nový model předplatného umožňuje MSP zvýšit nebo snížit množství odebíraných licencí na základě svých potřeb.

Na hlavním panelu mají reselleři a poskytovatelé spravovaných služeb přehled o všech svých zákaznících, o stavu všech aktivních předplatitelů a informace o využití licencí v reálném čase. Zároveň portál poskytuje také analytiku o poskytovaných službách, prodaných licencích a počtech chráněných zařízení.

„Poskytovatelé spravovaných služeb jsou pro Kaspersky jednou z hlavních priorit. Během posledního roku vykázal kanál Kaspersky MSP dobrý růst. Počet partnerů, kteří se zaregistrovali, a kteří prodávají, se neustále zvyšuje. Výsledkem toho jsou o 60 % vyšší meziroční tržby. Nový Kaspersky License Management Portal jim poskytne všechny potřebné nástroje na jednom místě,“ uvedl Dmitry Golubtsov, ředitel oddělení MSP Business ve společnosti Kaspersky.

LMP je dostupné na Kaspersky United Partner Portal. Zde mají partneři k dispozici všechny informace a služby Kaspersky včetně školení, marketingových a vzdělávacích materiálů, správy licencí nebo testovacích produktů na jedno místě.

Podobné články

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více
Foto: Algotech

Tržby z prodeje bezpečnostních produktů vloni vzrostly o 15,6 %

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové tržby za bezpečnostní produkty dosáhly v roce 2023 celkem 106,8 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 15,6 % oproti roku 2022. Růst tržeb byl výrazný – podle IDC zaznamenalo dvouciferný meziroční nárůst všech šest sledovaných kategorií. Růst by měl navíc pokračovat přinejmenším do roku 2028. Čtěte více