Kaspersky má nový partnerský License Management Portal

16. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Kaspersky License Management Portal (LMP) je nový samoobslužný portál pro poskytovatele spravovaných služeb (MSP) a resellery, který jim pomáhá zefektivnit objednávání, správu a vykazování licencí. Portál také nově umožňuje nastavit měsíční tarif s průběžným financováním, díky němuž mohou partneři flexibilněji nabízet své služby zákazníkům.

LMP je součástí partnerského programu Kaspersky United, takže partneři mají na jednom místě přístup ke všem potřebným nástrojům a materiálům.

Spravované služby jsou podle hodnocení Ami Partners jedním z klíčových trendů IT trhu, který rok od roku získává na významu. Zatímco v roce 2016 existovalo celosvětově 48 000 MSP firem, v roce 2021 jich bude již 74 000. Vzhledem k narůstající konkurenci potřebují poskytovatelé služeb zautomatizovat své procesy, tak aby zjednodušili a urychlili prodeje a zefektivnili správu předplatného. Portál Kaspersky License Management Portal poskytuje MSP a resellerům možnost objednávat a spravovat všechna předplatná Kaspersky na jednom místě.

Portál Kaspersky License Management Portal maximálně zkracuje cestu od získání zkušební verze produktu po jeho komerční využití. Nově mohou partneři využít platební model pay-as-you-go. Zkušební licenci lze vygenerovat pro jakýkoliv produkt Kaspersky, ať už jde o cloudový či lokálně nainstalovaný software, takže partneři mohou snadno vyzkoušet všechny jejich funkce, vybudovat své služby a rychleji je dodat zákazníkům. Nový model předplatného umožňuje MSP zvýšit nebo snížit množství odebíraných licencí na základě svých potřeb.

Na hlavním panelu mají reselleři a poskytovatelé spravovaných služeb přehled o všech svých zákaznících, o stavu všech aktivních předplatitelů a informace o využití licencí v reálném čase. Zároveň portál poskytuje také analytiku o poskytovaných službách, prodaných licencích a počtech chráněných zařízení.

„Poskytovatelé spravovaných služeb jsou pro Kaspersky jednou z hlavních priorit. Během posledního roku vykázal kanál Kaspersky MSP dobrý růst. Počet partnerů, kteří se zaregistrovali, a kteří prodávají, se neustále zvyšuje. Výsledkem toho jsou o 60 % vyšší meziroční tržby. Nový Kaspersky License Management Portal jim poskytne všechny potřebné nástroje na jednom místě,“ uvedl Dmitry Golubtsov, ředitel oddělení MSP Business ve společnosti Kaspersky.

LMP je dostupné na Kaspersky United Partner Portal. Zde mají partneři k dispozici všechny informace a služby Kaspersky včetně školení, marketingových a vzdělávacích materiálů, správy licencí nebo testovacích produktů na jedno místě.

Podobné články

Celosvětové výdaje na kybernetickou bezpečnost letos vzrostou o 12,2 %

27. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
IDC očekává, že celosvětové výdaje na bezpečnost vzrostou v roce 2025 meziročně o 12,2 %. Rostoucí složitost a četnost kybernetických hrozeb - urychlená umělou inteligencí - nutí organizace přijímat pokročilejší obranná opatření. V důsledku toho se předpokládá, že výdaje na bezpečnost budou po období mezi lety 2023 až 2028 trvale růst až na 377 miliard dolarů. Čtěte více

Stabilní a odolný: Takový byl podle IDC vloni trh s bezpečnostními zařízeními

12. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle společnosti IDC byly celkové tržby na trhu s bezpečnostními zařízeními stabilní. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 trh vykázal 1,5% růst v tržbách a dosáhly 5,1 miliardy dolarů (meziroční nárůst 77 milionů dolarů). Z hlediska tržeb si vloni nejlépe vedl region EMEA s meziročním nárůstem o 12,4 %. Dodávky činily 1,2 milionu kusů (2,7% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023). Čtěte více

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více