Kaspersky Lab upravil partnerský program
Kaspersky Lab spustila aktualizovanou verzi partnerského programu pro resellery v regionu střední a východní Evropy (včetně Česka a Slovenska), Latinské Ameriky, Středního východu a Turecka. Sjednocuje se tak přístup k partnerům v celé oblasti.
„Snaha vybudovat silnou partnerskou komunitu byla vždy jedním z klíčových prvků strategie úspěchu Kaspersky Lab. Silná podpora kanálů prodeje vyústila v nárůst resellerů o 10 % v roce 2012 a celosvětově překračuje počet 25 tisíc,“ řekl Garry Kondakov, šéf podpory prodeje a marketingu Kaspersky Lab. „S novým programem jsme udělali další krok v neustálém zdokonalování našich partnerských vztahů. Kromě zachování předchozích výhod přidala Kaspersky Lab další benefity pomáhající našim partnerům k růstu, vyšší efektivitě a úspěchu,“ dodal Kondakov.
Jedním z nových prvků je zavedení titulů pro partnery. Čím vyšší titul, tím větší výhody. Mezi ty hlavní patří slevy pro nejúspěšnější partnery – Gold, Platinum, Distributor a Strategic. Ty spolu s marží podporují partnery v naplnění prodejních plánů a získávání nových zákazníků. Kaspersky Lab zároveň ještě silněji podpoří stávající školení a marketing sadou účinných obchodních nástrojů.
Pro top partnery je porozumění bezpečnostnímu trhu nezbytné k předvídání změn a k včasné reakci na ně. Kaspersky Lab proto bude pravidelně pořádat speciální školení a webináře, během nichž bude s partnery sdílet nejnovější znalosti o vývoji trhu a dění ve firmě. Zároveň bude partnerům s nejvyššími tituly a jejich zákazníkům k dispozici dedikovaná technická podpora.
Zákazníkům usnadní kategorizace partnerů výběr nejvhodnějšího specializovaného řešení (od správy systému, virtualizace, přes MDM po celkové zabezpečení systému). Z perspektivy B2C budou partneři rozlišováni na Registred Retailer (registrovaný prodejce) a Premier Retailer (prémiový prodejce).
„Kaspersky Lab neprodává své produkty koncovým uživatelům přímo, ale využívá k tomu výhradně své partnery. Věřím, že renovovaný program přinese našim partnerům mnoho výhod. Budou moci těžit z nových příležitostí a výjimečné podpory, sdílet poznatky odborníků a rozvíjet vlastní byznys ve spojení se světoznámou značkou Kaspersky Lab,“ uvedl Jan Sekera, Channel Manager Kaspersky Lab v České republice.