KAKTUS Software uvadi novou verzi HelpDesk
Nová verze helpdeskové aplikace, která umožňuje přehledným a
komfortním způsobem řešit požadavky uživatelů, nabízí nové
uživatelsky definovatelné workflow, možnost definovat vlastní typy
požadavků, hlubší integrace se systémem SharePoint, nové grafické
uživatelské rozhraní a celou řadu dalších novinek.
Prostřednictvím aplikace HelpDesk rozšiřuje funkcionalitu platformy
Microsoft SharePoint a umožňuje přehledným způsobem řešit potřeby
různých organizací. Mimo jiné dovoluje uživateli vybrat si z mnoha
různých způsobů řešení požadavků. Jde o univerzální řešení,
které lze využívat v různých oblastech.
Nová verze 2009 přichází na trh s následujícími novinkami a
vylepšeními:
- Nové uživatelsky definovatelné workflow
- Nové typy a stavy požadavků v návaznosti na konkrétní potřeby zákazníka
- Kompletní uživatelem upravitelné prostředí
- Nové integrované fulltextové vyhledávání a filtrování
- Nové komunikační (API) a nové grafické uživatelské rozhraní (GUI)
- Celková výkonnostní optimalizace
Helpdeskové řešení společnosti KAKTUS Software bylo doposud nasazeno
u celé řady zákazníků, jedním z příkladů je Ministerstvo
zdravotnictví ČR.
Předchozí verze produktu HelpDesk byla v loňském roce v létě úspěšně
testována a při testování Microsoft platformy „Platform test for hosted
solutions“ HelpDesk splnil všechny potřebné požadavky k úspěšnému
absolvování těchto testů, které byly realizovány společností Lionbridge
Technologies prostřednictvím testovací služby VeriTest.