Interaktivní projektory Acer zapojují studenty do výuky
Do studie se zapojilo šest zemí a dvanáct středních škol, z nichž každá obdržela dva interaktivní projektory Acer DLP. „Interaktivní projektor umožňuje učitelům nacházet nové způsoby vzdělávání a výuky, vypracovat vlastní interaktivní zdroje a zapojit studenty aktivně do výuky,” prohlásila Diana Bannister, ředitelka pro vývoj vzdělávacích technologií na Universitě Wolverhampton, pověřená řízením skupiny, která zpracovala hodnotící zprávu.
Interaktivní projektor DLP Acer může promítat na běžné projekční plochy, bílé tabule či přímo na zeď. Nevyžaduje speciální zobrazovací plochu a učitelé mohou využívat k interaktivní výuce libovolnou plochu ve třídě.
„Zavedení technologií do školního prostředí může podpořit vznik nového druhu spolupráce mezi učiteli a studenty,” řekl Federico Carozzi, Acer EMEA Educational Business Manager. „Konečným cílem je využít techniku ve prospěch všech studentů.”
Hlavní poznatky zprávy, která byla vypracována na základě návštěvy všech zúčastněných zemí, ukazují, jak jednotlivé země řeší stejné problémy se zaváděním nových výukových technologií do třídy. „Projektor lze používat s různým nastavením a dosahuje vysoké univerzálnosti při výuce mnoha předmětů. Školy a učitelé však musí převzít odpovědnost za efektivní vzdělávání a výuku - jen tak lze zajistit, že pedagogika bude řídit techniku,“ prohlásila Diana Bannister.