Ingenico a Microsoft rozšiřují mobilní platby na Windows

10. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingenico)
Společnost Ingenico v České republice rozšířila své mPOS řešení pro akceptaci bankovních karet na mobilní telefony a tablety s operačním systémem Windows. Řešení kombinuje platební terminál a mobilní pokladní aplikaci v chytrých zařízeních.

Řešení je kompatibilní s Windows 10 a mobilní aplikace byla vyvinuta ve spolupráci se společností Cígler Software. Samozřejmostí je pokrytí požadavků připravované elektronické evidence tržeb v České republice.

Ingenico iCMP je nejmenší a nejlehčí Chip & PIN akceptační zařízení na trhu. Integrací přes Bluetooth rozhraní s mobilním telefonem nebo tabletem se z něho stává platební terminál, který splňuje veškeré bezpečnostní standardy. 

„Tisíce obchodníků v České republice používají chytrá zařízení s některým z operačních systémů Microsoft Windows. Tito obchodníci hledají jednoduché a zároveň bezpečné řešení pro akceptaci bankovních karet, které nabídne zákazníkům rychlou alternativu hotovosti. A právě takové řešení jsme jim ve spolupráci se společnostmi Microsoft a Cígler Software schopni nabídnout,” uvedla Martina Kirchrathová, Ingenico Group Country Manager pro Českou republiku a Slovensko. Zároveň dodala:  „Řešení je navrženo tak, aby s ním byli obchodníci připraveni na povinnost elektronické evidence tržeb. Obchodníci tak budou připraveni na nový zákon a zároveň budou moci jednoduše akceptovat platby bankovními kartami od svých klientů.”   

 „Jsme rádi, že touto cestou pomáháme firmám a podnikatelům užívajícím chytré telefony, tablety nebo počítače s operačním systémem Windows 10 zefektivnit celý proces pokladních a bankovních operací s jejich zákazníky. Díky tomu se pak mohou lépe soustředit na hlavní předmět svého podnikání a současně mohou lépe a bez významnějších investic vyhovět požadavkům nové legislativy,“ řekl Milan Hrabovský, ředitel divize vývoje ve společnosti Microsoft Česká republika.

 „Dlouhodobě se snažíme usnadnit živnostníkům jejich podnikání a pomoci jim zvýšit úroveň služeb, které nabízejí. Společně s našimi partnery, společnostmi Ingenico Group a Microsoft, o to usilujeme i v tomto projektu. Podnikatelům nabízíme moderní pokladní systém ve formě jednoduché aplikace, s níž mohou pracovat v PC i v mobilních zařízeních. Řešení tak odpovídá požadavkům současného trhu. Zároveň podnikatelům usnadňuje zefektivnění stávajících procesů a splnění požadavků, které na ně klade nový Zákon o evidenci tržeb. A to s minimální finanční zátěží,“ uzavřel Tomáš Loukota, výkonný ředitel Cígler Software.

Štítky: 

Podobné články

Netradiční platební metody táhnou

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Proměňující se nákupní chování Čechů se promítá i do obliby různých platebních metod. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART výrazně roste popularita možnosti odložení nebo rozložení platby. Před začátkem prázdnin – v květnu a červnu – dosahovaly meziměsíční nárůsty nákupů využívajících jednu z těchto plateb téměř 90 %, v červenci pak vzrostl jejich počet meziročně o 150 %. Čtěte více

Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“

3. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nejenom česká e-commerce scéna prochází neustálým vývojem. Zákazníci se museli v loňském roce např. přizpůsobit vyšším životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace. Čtěte více
Foto: Twisto

Kam směřuje technologie NFC?

24. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: NFC Forum)
Organizace NFC Forum představila plány rozvoje bezdrátové technologie NFC (Near Field Communication) pro nejbližší léta. Plán budoucího rozvoje NFC zahrnuje pět klíčových oblastí rozvoje i detaily ke směřování této technologie a předpokládaný vývoj produktů nebo obchodní příležitosti v příštích dvou až pěti letech. Čtěte více

Které trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?

13. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR)
Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku kvůli inflaci a zpomalování růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké jsou ty nejaktuálnější? Čtěte více