Infor rekapituluje svůj rok 2011

6. 1. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Infor)
Infor ohlásil 17procentní nárůst obratu ze softwarových licencí během 12 měsíců ukončených k 30. listopadu 2011. Společnost rovněž zaregistrovala 16procentní nárůst licencí během druhého fiskálního čtvrtletí končícího 30. listopadu 2011.

EBITDA marže se zvýšily na 27 procent a zrychlil se nárůst zákazníků a subscription poplatků. Nárůst klíčového ERP segmentu činil ve druhém čtvrtletí 25 procent v porovnání se stejným obdobím předcházejícího roku. Tyto silné finanční výsledky podtrhují výjimečnost uplynulého roku, který byl ve znamení transformace společnosti a investic do odvětvově specifických podnikových aplikací.

Infor bude nadále pokračovat ve strategii frekventovaných dodávek verzí odvětvových řešení s cílem eliminovat náročné softwarové úpravy, zefektivňovat tvorbu lokalizací a poskytovat kontextovou obchodní inteligenci, s měřitelnými projektovými přínosy v řádu měsíců a nikoliv let.

Uplynulých 12 měsíců ve společnosti Infor:

• Nárůst počtu zákazníků – Infor získal během roku 2011 více než 2 500 nových zákazníků a rozšířil partnerství s více než 12 000 existujícími zákazníky. Rovněž došlo k rozšíření spolupráce v oblasti podpory a konzultačních služeb s více než 500 zákazníky. Mezi nové či existující zákazníci, kteří významně investovaly do produktů Infor v roce 2011, patří například společností Ferrari, BAE Systems MAI, Hitachi Automotive, Grief a Liberty Mutual.
• Investice do vývoje – Infor přijal přes 500 nových softwarových vývojářů v roce 2011 a oznámil plány najmout dalších 75 vývojářů do svého Innovation Center, které bude umístěno v rámci nového ředitelství společnosti v New York City. Infor uvedl 69 nových produktů, 1 904 nových funkcionalit a zpracoval 2 001 zákaznických požadavků na vylepšení softwaru – což je o 70 procent více než v předchozím roce.
• Nová centrála – V listopadu 2011 Infor ohlásil přemístění svého ředitelství do New York City. Nové sídlo bude hostit Innovation Center, kde budou softwaroví vývojáři a grafičtí designéři pracovat na vytvoření intuitivního grafického uživatelského prostředí a na integraci sociálních aplikací do podnikových procesů.

Inovace produktové nabídky & strategická partnerství:

• Inovovaná softwarová platforma – Společnost uvedla Infor10, novou generaci podnikového softwaru, jež nabízí lepší uživatelské prostředí a odvětvově specifické funkcionality. Její výkladní skříň, Infor10 Workspace, poskytuje zákazníkům možnosti jednotného přihlášení, jednotnou navigaci a vzhled napříč různými aplikacemi.  Infor10 ION, odlehčená middlewarová technologie, propojuje a integruje aplikace Infor a aplikace třetích stran s cílem podpořit vyšší rychlost podnikových procesů prostřednictvím efektivnějšího sdílení dat.
• Strategická partnerství – Vloni společnost Infor navázala partnerství se Salesforce.com, předním poskytovatelem v oblasti podnikového cloud computingu, a nabídla tři nové aplikace InForce, jež přenášejí výhody back-office aplikací do front office řešení a díky konceptu sociálního podniku podporují zákaznickou spolupráci a  řídí růst. Kromě toho, jako součást dohody, Salesforce.com realizovala investici do technologií Infor v řádu milionů dolarů.