Infinity nabízí Microsoft Premier Support Advantage

14. 1. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Infinity jako první v ČR nabízí ve spolupráci se společností Microsoft možnost zakoupení proaktivních a reaktivních služeb koncovým zákazníkům v menších objemech oproti dříve nabízené variantě dostupné pouze se smlouvou MS Premier Support.

Mezi nejatraktivnější nabízené služby bezesporu patří

• Proaktivní služby, které zahrnují

o účast na specializovaných MS Premier technických seminářích (workshopy) o provedení urgentní analýzy prostředí (health checky, RAP) o formální analýzy prostředí prováděné Microsoft specialisty pro některé produkty společnosti Microsoft, včetně Exchange, Active Directory, SQL Server, Internet Information Server (IIS) a Systems Management Server (SMS). Při kontrole stavu, Microsoft hodnotí výkonnost a uspořádání výrobních systémů, na nichž jsou tyto produkty nasazeny a upozorňuje na potenciální problémy nebo chyby jednorázové poradenské a konzultační služby / přístup k best practices o kontrolu zdrojových kódů

• Reaktivní služby, které zahrnují

o vyřešení problému (známá také pod názvem „break-fix“ support) týkající se Microsoft software na základě předplacených hodin (lokálně/vzdáleně) zkušenými specialisty/týmem z oblasti na danou technologii.