IBM zvyšuje investice v regionu a otevírá nové pracoviště v Praze

1. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: IBM)
Společnost IBM oznámila další rozšíření svého týmu IBM Client Engineering v regionu střední a východní Evropy (CEE) zaměřeného na zákazníky a obchodní partnery. Inovace v celém regionu posílí nová pracoviště IBM Client Engineering v Praze, Varšavě a Moskvě.

V řadách IBM Client Engineering se potkávají týmy vývojářů, datoví vědci, odborníci na bezpečnost, profesionálové na poli firemních procesů a další specializace. Úzce spolupracují s klienty, aby uvedli technologie a služby IBM do praxe a rychle řešili zásadní obchodní výzvy – dokonce ještě před podpisem smlouvy. V regionu CEE například srbský technologický startup Flamel.AI spolupracoval s týmem IBM na webové aplikaci založené na umělé inteligenci a určené pro herní průmysl, kterou se podařilo vyvinout za pouhých sedm týdnů. Aplikace pracuje s IBM Cloud a IBM Watson, a poskytuje hráčům bohatší zážitek z hraní.

Bulharská DSK Bank, součást OTP Group, nedávno spolupracovala s týmem Client Engineering na spoluvytvoření minimálního funkčního produktu (MVP, z angl. minimum viable product) pro rozšíření integrační vrstvy DSK. Více než 20 odborníků z banky i IBM uplatňovalo agilní a DevOps postupy při spoluvytváření architektury, kterou DSK Bank může implementovat okamžitě po dokončení stádia MVP. „Prostřednictvím MVP, který jsme úspěšně společně vytvořili s týmem IBM Client Engineering, jsme zvýšili obchodní efektivitu procesu hodnocení technologií. Umožnilo nám to rychle zhodnotit výsledky projektu z obchodního a technického hlediska,“ řekl Georgi Yotov, vedoucí vývoje v DSK Bank. Jádro řešení bylo poháněno platformou Confluent pro IBM Cloud Pak for Integration běžící na Red Hat OpenShift společně s IBM InfoSphere Change Data Capture (CDC).

Příklady projektů IBM Client Engineering:

  • Za 4 týdny uskutečněná transformace procesu schvalování životního pojištění pro zákazníka využívajícího umělou inteligenci;
  • Za 3 týdny zvládnutá migrace zákazníka, který do té doby nevyužíval cloud, spravované služby ani automatizaci, k Red Hat OpenShift na IBM Cloud za účelem transformace zákazníkovy infrastruktury a správy aplikací;
  • Předvedení toho, jak zákazníkovi z veřejného sektoru s náročnými požadavky na správu dat může technologie IBM pomoci vytvářet analýzy 8× rychleji za poloviční náklady, v zabezpečeném prostředí bez kopírování nebo přesouvání dat.

„IBM Client Engineering je jedinečný rámec IBM, který klade inovace do středu pozornosti a umožňuje urychlit nasazení nejinovativnějších technologií ve firmách. Představuje firemní „inkubátor“, který našim klientům umožní dosahovat výsledků mnohem rychleji. Ve svojí podstatě jde o dodávání přidané hodnoty našim klientům, jejichž procesy děláme inteligentními,“ poznamenal Wolfgang Wendt, generální ředitel IBM pro region střední a východní Evropy.

Během pandemie covid-19 se zásadně proměnil celý kontext, v němž firmy na celém světě pracují. Zaměstnanci pracovali s domova stejně, jako se do online prostředí přesunul kontakt se zákazníky, a celkově byla narušena celá odvětví a dodavatelské řetězce. Organizace byly nuceny změnit své obchodní modely, urychlit digitalizaci i nasazení technologií jako je AI a hybridní cloud, a přitom klást bezpečnost na první místo, aby vyšli z krize posílené.

„Naši klienti žijí ve světě obrovské nejistoty a není zřejmé, kam by měli investovat své peníze a jakou návratnost mají očekávat. Snaží se přijít na to, jak v tomto kontextu přežít a z pandemie vyjít jako proměněná organizace. A právě na takové holistické a komplexní transformace se IBM specializuje,“ vysvětlil Martin Švík, technický ředitel IBM pro region CEE a ředitel IBM Client Engineering.

IBM Client Engineering během pandemie zaznamenal výrazný růst. Počet zakázek se zvýšil z téměř 300 v roce 2020 na více než 2 500 v roce 2021 s tím, jak se firmy potřebovaly více propojovat virtuálně a urychlit svoje rozhodovací procesy, aby mohly rychleji reagovat na měnící se okolnosti.

Podobné články

Nový Red Hat OpenShift AI zvyšuje škálovatelnost a přizpůsobivost umělé inteligence

21. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Nejnovější verze platformy Red Hat OpenShift AI pro umělou inteligenci a strojové učení umožňuje podnikům ve velkém rozsahu vytvářet a poskytovat aplikace s podporou AI v hybridním cloudu. Platforma Red Hat OpenShift AI 2.15 je navržena tak, aby poskytovala větší flexibilitu i možnosti ladění a sledování, což pomáhá urychlit inovace a zajistit provozní konzistenci AI/ML. Čtěte více

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2. Čtěte více

HPE vyhlásilo partnery roku 2024

19. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HPE)
Společnost Hewlett Packard Enterprise během slavnostního večera, který proběhl ve čtvrtek 31.10. 2024 v Praze, ocenila své nejlepší české prodejce a distributory roku 2024. Čtěte více

ATC obhájilo prvenství u DELLu

19. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala od společnosti Dell Technologies ocenění pro nejlepšího distributora klientských zařízení za rok 2023. Firma tak obhájila stejnou pozici z předchozích ročníků. Čtěte více