HP vylepšilo svoje webové stránky
Do nového layoutu byly kromě českých webových stránek HP již dříve
aktualizovány i weby HP v dalších vybraných zemích a postupně si jej
„oblečou“ také weby ve všech zbývajících zemích, v nichž má
společnost HP oficiální zastoupení.
Nejvíce času při přípravě nového designu zabrala týmu specialistů
analýza a příprava návrhů inovací, které po implementaci vytvořily
betaverzi nového webu HP; tu následně úspěšně otestovaly tisíce
návštěvníků ve Spojených státech. Během testování veřejností byla
zpracována analýza stávajících webů konkurenčních firem a finální
verze webu pak ještě prošla upgradem podle nejnovějších designových
trendů.
Návštěvníky inovovaných webových stránek HP čekají zejména tato
vylepšení:
• Velký důraz na produkty a jejich prodej.
• Tři hlavní sekce (Produkty a služby, Tvůrčí nástroje a technologie,
Podpora a služby) umožňující snazší orientaci mezi obsahovými
částmi.
• Horizontální navigace (produktové odkazy jsou seřazeny v segmentu a
prezentovány prostřednictvím roletové nabídky – tj. „mouse
over“).
• Velký a jednoduchý banner s textem, měnící se podle segmentu.
• Cyklické rotování banneru, který se na webové stránce automaticky
mění, aniž by návštěvník musel použít funkci „refresh“ pro
obnovení stránky.
• Nový styl bannerů využívající obrázek produktu v kombinaci se stíny
a odrazy.
• Paměť návštěv – pokud návštěvník webu zvolí určitý segment,
bude mu znovu automaticky vybrán, navštíví-li stránku znovu. V případě,
že jde o první návštěvu úvodní stránky www.hp.cz, je návštěvníkovi předvybrán segment
Domácnosti a domácí kanceláře.