HP vloni zabavilo 1,9 milionu falešných tiskových kazet
Rovněž se zvýšil počet partnerů, kteří žádají o podporu v boji proti falzifikátům. Tento trend odpovídá celosvětovému rozmachu obchodu s padělaným zbožím.
Výroba a prodej padělaného zboží představují celosvětový problém, jenž neustále narůstá. Podle zprávy Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD) za rok 2019 tvoří současný obchod s padělky 3,3 % celosvětového obchodu. Specializovaný tým společnosti HP pro boj s padělky a podvody (ACF) tedy čelí velké výzvě – odhalit a odstranit falešný spotřební materiál z trhu. Během roku 2019 provedli více než 5 000 kontrol.
V uplynulých pěti letech se členůmspecializovanémutýmu společnosti HP pro boj s padělky a podvody (ACF) podařilo ve spolupráci s místními orgány vypátrat a zabavit více než 12 milionů falešných tiskových kazetve více než šedesáti zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe.
„V zemích Evropy, Středního východu a Afriky se padělatelé stále pokoušejí zneužít dobré pověsti originálních produktů společnosti HP a vyrábějí nelegální kopie. Zákaznící a partneři mohou získávat dojem, že kupují originální výrobky HP. Nárůst online prodejů dává padělatelům nové příležitosti, jak oklamat zákazníky a nabízet jim falešné zboží. Společnost HP si je však této hrozby vědoma a aktivně na ni reaguje,“ řekl Glenn Jones, ředitel globálního programu společnosti HP pro boj proti padělkům. „Jsme hrdí na trvalé partnerství s místními úřady, což nám pomáhá ochránit naše zákazníky před nákupem falešných produktů.“
Úspěchy týmu společnosti HP pro boj s padělky a podvody (ACF) v roce 2019:
- Nárůst počtu ásahů v Evropě o 697 % a na Středním východě o 49 % (v porovnání s rokem 2018). Zvýšený počet kontrol potvrzuje odhodlání společnosti HP odstraňovat padělané tiskové zboží z trhu.
- V Africe byl zaznamenán 2% pokles případů obchodu s padělanými výrobky, což je dokladem probíhajícího programu týmu společnosti HP pro boj s padělky a podvody (ACF).
- Odstranění 44 000 podezřelých nabídek údajně originálního tiskového spotřebního materiálu HP z internetových obchodů eBay a Amazon.
- Rozšíření ochranných auditů prodejních partnerů (CPPA) a kontrol zakoupeného zboží u zákazniků (CDI); 50% růst v obou případech dokládá zesílení partnerství se zainteresovanými stranami.
- 13% meziroční nárůst účasti na speciálních vzdělávacích a preventivních aktivitách společnosti HP ukazuje, že zákazníci a partneři jsou si stále více vědomi problémů způsobených padělky.