HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce
Partnerský program, jenž byl po spuštění v roce 2020 zpřístupněn komerčním partnerům a který staví na jednotné integrované struktuře, nabízí znalosti, funkce a nástroje pro spolupráci, jež jsou nezbytné pro podporu digitální transformace a růstu při neustálém vývoji nákupního chování spotřebitelů. Společnost HP 2. srpna 2021 zahájí postupnou integraci partnerů ze segmentu retailu a etailu do programu HP Amplify, která bude pokračovat až do konce kalendářního roku.
Program HP Amplify staví na zjednodušené struktuře dvou hlavních statutů – Synergy a Power. Program je od základů navržen tak, aby efektivně odměňoval partnery za uskutečněné prodeje, motivoval je k užší spolupráci a pomáhal rozvíjet jejich schopnosti. Zároveň má přispívat k urychlení digitální transformace prostřednictvím získaní příslušných znalostí a poskytnutých podpůrných nástrojů ze strany HP.
„Pro celé IT odvětví a především pro prodej prostřednictvím maloobchodních kanálů zjevně platí, že pokračování v zavedených obchodních postupech již není možné. Program HP Amplify našim partnerům nejen usnadňuje vzájemné podnikání s HP, ale nabízí jim i jasnou cestu, vybudovanou na osvědčených základech, jak své podnikání přizpůsobit dnešním podmínkám a zároveň si zajistit dlouhodobý udržitelný růst do budoucna,“ uvedl Pavel Machovský, Country Channel Manager společnosti HP Inc. pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. „Ve spolupráci s komunitou našich partnerů průběžně analyzujeme, jaké zkušenosti mají spotřebitelé s našimi výrobky a službami, investujeme do sdílených schopností a rozvíjíme nové trendy, abychom si i nadále udrželi maximální konkurenceschopnost.“
Přepisujeme způsob maloobchodního prodeje
Segment maloobchodu zažívá období výrazných změn, k nimž přispívá narůstající poptávka po domácích produktech určených k práci, výuce i k zábavě – to vše je výrazně umocněno také pandemií. Pro vybudování a udržení flexibility, jež je pro dnešní podnikání nezbytná, bude podle agentury Gartner zásadní, nakolik dokážou prodejci podchytit a využít stávající zkušenosti se změnami spotřebitelského chování zákazníků.
Zatímco provoz v kamenných obchodech klesal, tržby na internetu vzrostly v roce 2020 celosvětově o více než 27 %, do roku 2025 se předpokládá, že budou reprezentovat 40 % celkových tržeb v maloobchodních prodejích. S ohledem na trendy, jako jsou hybridní způsob práce a přetrvávající růst online prodeje, se stává partnerství mezi prodejci a výrobci v maloobchodním segmentu zásadnější než kdykoli dříve. Zavedením programu HP Amplify umožní společnost HP svým retail a etail partnerům zohlednit a využít probíhající změny k maximálnímu uspokojeni měnících se potřeb koncových zákazníků a zajištění budoucího obchodního růstu.
Výkon, schopnosti a spolupráce
Program HP Amplify nabízí společnou platformu navrženou způsobem, aby umožňovala implementaci progresivních strategií pro úspěšné uvádění výrobků na trh se zaměřením na tři základní pilíře: výkon, schopnosti a spolupráci.
Výkon
HP Amplify odměňuje partnery za plnění různých výkonnostních ukazatelů, vázaných na tržby a prodávaná portfolia HP produktů. Strukturovaný systém odměňování umožní partnerovi přehlednou orientaci v možných kompenzacích ze strany HP a výrazně tak zvýšit jeho celkovou profitabilitu.
Schopnosti
Vedle vlastních odměn z uskutečněných prodejů poskytuje program HP Amplify také benefity za získávání nových nebo prohloubení stávajících obchodních dovedností a schopností, osvojování poznatků na základě analýz dat a zvyšování zákaznické spokojenosti v internetových i kamenných obchodech. Posilování a rozvoj nových schopností jsou založeny na klíčových trendech trhu, spotřebitelských trendech, srovnávacích testech a osvědčených postupech. Program HP Amplify odměňuje partnery, kteří ve světě, jemuž dominuje online obchod a digitální způsob nakupování, průběžně investují do zvyšování své vlastní konkurenceschopnosti.
Spolupráce
Transformační změna vyžaduje partnerství založené na spolupráci. Společnosti, které pravidelně spolupracují s dodavateli, vykazují vyšší růst, nižší provozní náklady a vyšší ziskovost než jejich konkurenti v daném odvětví.6 Partneři, kteří poskytují klíčové údaje o společném businessu, budou moci očekávat díky společné a oboustranné analýze dat i pozitivnější výsledky směrem k zákazníkům v podobě vyšších a profitabilnějších prodejů.
Cesta k udržitelnější budoucnosti
Partnerský program HP Amplify poskytuje partnerům také volitelnou cestu k udržitelnější budoucnosti. Program HP Amplify Impact byl ve vybraných zemích představený obchodním partnerům počátkem tohoto roku a do České a Slovenské republiky bude uvedenen ve druhé polovině roku 2021. Program HP Amplify Impact reprezentuje první program k hodnocení a školení partnerů v tomto odvětví, zaměřený na prosazování smysluplných změn napříč třemi pilíři udržitelného dopadu (Sustainable Impact) společnosti HP, jimiž jsou planeta (s důrazem na opatření v oblasti klimatu), lidé (s důrazem na lidská práva a sociální spravedlnost) a společenství (s důrazem na digitální rovnost – tedy rovnocenný přístup k technologiím u různých skupin obyvatel).