HP rozšířila nabídku Mission Critical Partnership
HP Mission Critical Partnership nyní pokrývá celé spektrum systémů za nejrůznější ceny při zachování špičkové úrovně služeb. Zákazníci mohou přizpůsobit úroveň podpory proměnlivým potřebám svých firem. Pokud dojde k neplánovanému výpadku, mají zákazníci záruku odezvy na kritické úrovni napříč celým technologickým prostředím.
Kromě toho je v rámci nové nabídky určen jediný specialista, který zodpovídá za rychlé řešení kritických incidentů a zajišťuje konzistentní plnění stanovených cílů podniku.
Flexibilní reaktivní podpora
HP Mission Critical Partnership nově nabízí reaktivní podporu na smíšené
úrovni, jež pokrývá celé spektrum systémů stejnou úrovní odezvy
v případě, pokud by došlo k nečekanému kritickému incidentu
v jakékoli součásti infrastruktury. Všichni zákazníci mají
nepřetržitý přístup k centrům HP Global Mission Critical Support a také
přímý přístup ke zkušeným odborníkům. Incidenty jsou vyřizovány na
základě praktického dopadu, aby byla omezena rizika spojená s přerušením
provozu. Zákazníci tak mají jistotu, že budou schopni plnit své dohody
o úrovni služby.
Integrovaná podpora zákazníků
HP Mission Critical Partnership nabízí zákazníkům tým vysoce zkušených
specialistů s certifikací pro kritické aplikace, kteří jsou schopni
poskytovat služby na míru jednotlivým zákazníkům. Každý tým je veden
manažerem podpory zákazníka, který vystupuje jako jediná zodpovědná osoba
za služby podpory společnosti HP.
Kromě rozsáhlého technického školení provozuje HP jedinečný vývojový program, jež má zajistit specialistům kritických služeb potřebné znalosti pro poradenství, vedení a průběžné zlepšování dostupnosti infrastruktury zákazníků. Výsledkem účinného komunikačního a speciálního školení jsou týmy podpory schopné efektivně identifikovat rizika, poskytovat proaktivní podporu a rychle řešit jakékoli kritické incidenty.
Služba Insight Remote Support Advanced
V rámci programu HP Mission Critical Partnership získává každý zákazník
přístup k celosvětově dostupné službě Insight Remote Support Advanced.
Jedná se o komplexní řešení vzdáleného monitorování pro hardware HP
i jiných výrobců, který umožňuje zákazníkům spravovat více systémů
s méně prostředky.
Insight Remote Support Advanced zachycuje problémy předtím, než způsobí výpadky a často předtím, než si jich zákazník vůbec všimne. Takový druh automatizace a sledování incidentů napříč prostředími zjednodušuje správu kritických systémů a zároveň zvyšuje spolehlivost technologií. Díky tomu mohou zákazníci věnovat méně času neplánovaným incidentům a víc času inovativním technologickým projektům.
Neustálé zdokonalování služeb
Počet zákazníků programu HP Mission Critical Partnership se za poslední rok
rozrostl o 50 %. Díky technologickým službám na míru jim program pomohl
nastolit soulad mezi kritickými technologickými projekty a osminásobně
zkrátit dobu mimo provoz oproti obvyklému průměru.
Odborníci programu HP Mission Critical Partnership nyní používají
o 30 % více doporučených postupů ITIL (Information Technology
Infrastructure Library) a ISO/IEC 20000, což jsou všeobecně uznávané
standardy správy technologických služeb. Kromě toho nový Plán
zdokonalování služby (Service Improvement Plan) zahrnuje pravidelné
vyhodnocování služeb, aby bylo zaručeno, že jsou v souladu s potřebami
podniku.
Program HP Mission Critical Partnership je v současné době k dispozici po
celém světě.