HP pro region EMEA získala ocenění organizace TSIA
HP je jediným výrobcem PC, který toto prestižní ocenění zahrnující komplexní hodnocení telefonické podpory, služeb v terénu a webových služeb zákazníkům získal v roce 2010.
„Společnost HP prokázala odhodlání a důraz při zajišťování vynikající podpory svým zákazníkům,“ uvedla Joanne Weigel, ředitelka TSIA pro certifikační programy organizací. „Nejpozoruhodnější byla citlivost na regionální rozdíly mezi zákazníky a zaměstnanci v rámci regionu EMEA."
V rámci dané akreditace proběhl i audit významného servisního partnera v České republice, společnosti VSP Data. Tato firma se specializuje jak na zajištění servisních služeb v rámci celého regionu EMEA, tak na servisní služby pro zákazníky z České republiky.
„Výsledky dopadly nadmíru uspokojivě, neboť nás společnost přesvědčila, že veškeré procesy mají pod kontrolou a kvalita, kterou odvádí ve své práci, se projevuje především na spokojenosti našich zákazníků,“ uvedla Eva Daňková, HP servisní manažerka pro ČR.
Auditoři TSIA podrobně kontrolují manažerské zásady a postupy. Oddělení podpory HP byla hodnocena podle téměř tří set nejlepších praktických postupů v odvětví, včetně angažovanosti vedoucích pracovníků, řízení talentu, podpůrných nástrojů a technologií a provozních metrik. Přísný proces auditu proběhl na pracovištích HP pod dohledem zkušených auditorů s více než dvacetiletými zkušenostmi na pozicích vedoucích pracovníků ve sféře služeb.
„V našem regionu poskytujeme online i telefonickou pomoc a asistenci při opravách ve 26 jazycích pro zákazníky ve 128 zemích. Do zákaznické podpory neustále investujeme a snažíme se ji zjednodušit a zrychlit, aby naši zákazníci mohli své výrobky HP co nejlépe využívat," tvrdí Joan Cañigueral, viceprezident IPG EMEA pro zákaznickou podporu. Toto osvědčení znamená, že zákazníci HP mohou PC a tiskárny nakupovat s jistotou, že získali nejen kvalitní výrobky, ale zároveň i kvalitní podporu.
Letos je to poprvé, kdy organizace TSIA provedla audit společnosti HP v regionu EMEA. V Severní Americe však HP získala v kategorii služeb pro spotřební PC a tiskárny ocenění TSIA Excellence in Service Operations již podruhé za sebou a v kategorii podpory komerčních notebooků a PC dokonce již potřetí za sebou. Rozšíření auditu na region EMEA dokládá podporu a závazek HP vůči svým zákazníkům v globálním měřítku.