Geis scanner řidiči s novými funkcemi
Telefonáty budou navíc monitorovány, a v historii tak bude možné snadno ověřit volaná čísla i čas jednotlivých volání. Dodatečně tak bude možné zjistit, zda komunikace se zákazníkem proběhla standardně podle pravidel.
„Scanner bude nově sloužit jako komunikační nástroj mezi řidičem, společností a příjemcem zásilky. V případě telefonické avizace příjemce zásilky scanner řidiči rovnou nabídne telefonní číslo, které příjemce uvedl jako kontaktní,“ uvedla Eva Děkanová, manažerka marketingu ve společnosti Geis, která patří mezi přední poskytovatele komplexních přepravních a logistických služeb. „Do scanneru budou řidiči v průběhu dne chodit nové požadavky na svoz. Zároveň scanner řidiče upomene na termínované zásilky, které je třeba doručit do určité, pevně stanovené doby,“ doplnila Děkanová.
Nový software rovněž společnosti umožní sledovat pohyb zásilky v reálném čase pomocí GPS. Díky tomu získá přehled o tom, kde se aktuálně nachází všech jejích více jak 1 000 doručovacích vozidel, a bude tak moci optimalizovat své svozy a rozvozy v reálném čase. Scanner rovněž nabídne přímo při doručení zásilky možnost jejího vyfotografování pro případ, že došlo k jejímu poškození.
„Scanner řidiče užíváme v naší společnosti už od roku 1999. Jeho on-line verzi jsme zavedli v roce 2005. Od té doby mohou naši zákazníci pohodlně sledovat stav zásilky na internetu v reálném čase,“ sdělila Eva Děkanová za společnosti Geis. „Jakmile zadají do systému číslo zásilky, okamžitě zjistí, kde a v jakém stavu se jejich zásilka právě nachází. Rychle si tak mohou ověřit, zda byla, či nebyla doručena. V případě nedoručení je pak uveden důvod, proč se tak stalo,“ dodala Děkanová.