Fortinet rozšířil svůj mezinárodní partnerský program

6. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet představila rozšíření svého partnerského programu pro regiony EMEA a APAC. Nová varianta programu FPP (FortiPartner Program) je vytvořena tak, aby korespondovala s obchodní strategií Fortinetu v poskytování kompletních bezpečnostních řešení a naplno využila investice do tohoto kanálu v podobě zkušených obchodních a technických zdrojů s přidanou hodnotou v obchodě, marketingu a školeních.

„Dnes má Fortinet přes deset tisíc resellerů v celém regionu a dalších přibližně tři sta nových čtvrtletně,“ uvedl Vladimír Brož, country manager Fortinetu. Výběr autorizovaných resellerů Fortinetu (Fortinet Authorized Resellers) je založený na splnění speciálních požadavků včetně velikosti a úrovně závazku, kterou může poskytnout značce a řešení Fortinetu.“

Nový program FortiPartner má především tyto novinky:

- Zaměření na technologii – nová specializace FortiWireless: Fortinet nabízí prodejním partnerům příležitost definovat jejich přístup na trh prostřednictvím specializace na konkrétní řešení Fortinetu. K již existujícím specializacím na FortiMail a FortiWeb přidává Fortinet akreditaci FortiWireless Accreditation, která prodejcům umožňuje získat partnerský status specialista FortiWireless.

- Příprava partnerských týmů – nová školení on-line: Díky autorizovaným vzdělávacím střediskům (Authorized Training Centers) byl intenzivní vzdělávací cyklus Fortinetu vždy k dispozici technickým pracovníkům. Dnes má Fortinet k dispozici přes tisíc profesionálů s certifikací FCNSP (Fortinet Certified Network Security Professionals). V novém programu FPP přidává Fortinet školení FCSA (Fortinet Certified Sales Associate), které je speciálně vytvořeno pro obchodní týmy a certifikované partnery a řeší, jak zvládat základní praktiky při prodeji bezpečnostních řešení.

- Čtyřstupňový program pro prodejce – nová úroveň Bronze+: Aby bylo možné cíleně oslovit široké spektrum partnerů, a aby je bylo možné odměnit odpovídajícím způsobem, je v rámci programu FPP nově zavedená úroveň Bronze+, která rozšiřuje stávající úrovně Bronze, Silver a Gold. Úroveň Bronze+ je určena pro partnery, kteří prokázali zkušenosti v nabídce bezpečnostních řešení malým a středně velkým zákazníkům a jsou připraveni dále investovat do prodejů bezpečnostních řešení společnosti Fortinet. Na oplátku získávají slevy, širší přístup k marketingovým či vzdělávacím programům a další podporu.

Štítky: 
Bezpečnost, Fortinet

Podobné články

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více
Foto: Algotech

Tržby z prodeje bezpečnostních produktů vloni vzrostly o 15,6 %

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové tržby za bezpečnostní produkty dosáhly v roce 2023 celkem 106,8 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 15,6 % oproti roku 2022. Růst tržeb byl výrazný – podle IDC zaznamenalo dvouciferný meziroční nárůst všech šest sledovaných kategorií. Růst by měl navíc pokračovat přinejmenším do roku 2028. Čtěte více