Fandové D-Linku si pokecají na Facebooku

3. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
D-Link otevřel svoji stránku v prostředí sociální sítě Facebook. Otevřením nového komunikačního kanálu chce být firma blíže zákazníkům a prostřednictvím Facebooku přinášet aktuální informace svým fanouškům.
D-Link na Facebooku slibuje fanouškům bohaté informace i zábavu.

D-Link bude pravidelně na facebooku zveřejňovat novinky o produktech, sdělovat zajímavé informace o dění ve společnosti a přinášet nová videa
a fotografie. Do budoucna by měly stránky zatraktivnit také soutěže
o hodnotné ceny z dílny D-Link.

„Vzhledem k rostoucí popularitě sociálních sítí v České republice je pro nás tento způsob prezentace velmi důležitý. Chceme tak nadále aktivně komunikovat s našimi zákazníky a nabídnout jim i jinou formu než jsou stávající média,” uvádí Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika.

Registrace na stránku společnosti D-Link na Facebooku lze provést nejsnáze vyhledáním klíčového slova D-Link (černé logo).