ETA s novou tváří
Společnost ETA se umístila jako první mezi top značkami na českém trhu. Vyplývá to z průzkumu společnosti Insight, který byl proveden mezi 600 respondenty ve věku 18 až 65 let v České republice. Průzkum byl zaměřen na zjištění míry znalosti jednotlivých značek v elektroprůmyslu. Plných 100 % dotázaných má povědomí o značce ETA, 99 % jich někdy použilo spotřebič ETA, 87 % respondentů používá spotřebič ETA v současnosti. Produkty společnosti ETA jsou tak součástí téměř každé domácnosti. Ať už jde o vysavače a žehličky, domácí pekárny, varné konvice, ruční šlehače, mixéry, titanové nádobí, vařiče, grily, pánve, sušičky ovoce, trouby, sendvičovače, topinkovače či něco z péče o vlasy a tělo - vysoušeče vlasů, kartáče na vlasy, kulmy, žehličky a krepovací kleště na vlasy, osobní váhy, zastřihovače vlasů a vousů.
ETA – nový design produktů, obalů i všech prodejen
Všechny produkty kromě vlastního moderního designu dostávají i nová balení, jejichž podoba je přizpůsobena podle atraktivnosti pro jednotlivé cílové skupiny. Obecně lze říci, že převládá čistý design s jemnými barvami. „Doba se rychle mění a společnost ETA s ní. Nároky našich zákaznic stoupají a my tento vývoj pečlivě sledujeme a snažíme se vycházet maximálně vstříc. Ať už se jedná o zkvalitnění přístupu k zákazníkům, neustálého zvyšování komfortu nebo třeba modernizaci našich produktů, prodejen či využívání nových komunikačních nástrojů. Spokojenost a pohodlí pro každého zákazníka jsou pro nás klíčové,“ řekl Jiří Pathy, generální ředitel společnosti ETA. První prodejna v novém stylu je v Českých Budějovicích, další budou následovat v roce 2011. Podle nového konceptu projdou změnou také vlastní prodejny ve všech regionech České republiky. Prodejní místa v novém provedení poskytují zákazníkovi přehledné portfolio produktů dle jednotlivých kategorií a kompletní servis a komfort. Zajímavou změnou prošly i výstavní regály určené pro obchodní centra a další specializované obchody.
Nový bude i katalog a styl komunikace
V rámci změn se společnost ETA rozhodla zaměřit také na podobu katalogu a celkový styl komunikace. Aktuální katalog představuje zákazníkům atraktivním vizuálem mnohem přehlednější portfolio. Nový styl komunikace půjde především přes public relations a klasickou inzerci. „Vedle tradičních cest využijeme i nová média, nástroje online komunikace a sociální sítě. Chceme oslovit především ženy, ale plánujeme i další specializované projekty na ostatní cílové skupiny,“ upřesnil Tomáš Fiala, marketingový ředitel společnosti ETA.
Vánoce ve znamení novinkových produktů společnosti ETA
Na letošní podzim připravila společnost ETA více než 40 produktových novinek ve všech kategoriích. Zákazníkovi přináší praktická vylepšení, kvalitu a nový design. Na vybrané výrobky poskytuje společnost ETA prodlouženou záruku.
Novinky pro nadcházející období:
- sáčkové podlahové vysavače Capolo ETA 0473, Galanto ETA 0474 a BENO ETA 1476
- bezsáčkové podlahové vysavače ADORO ETA 1477, ATTIVO ETA 1475
- sáčkový i bezsáčkový podlahový vysavač Dualic ETA x472
- podlahový vysavač do dílny Kutil ETA 0863
- multifunkční vysavač Mariner ETA X865
- ruční akumulátorové vysavače Ponto ETA 2437 a Ponto ETA 1437
- ruční auto vysavač Ponto ETA 0437
- žehličky Lancetta ETA 6283/00/10 s ELOXIUM žehlící deskou a AMARE ETA 3285 s keramickou žehlící deskou
- domácí pekárna Harmony PLUS a nerezová Duplica Vital ETA 2147
- plastové konvice DOVELA ETA 2583, Olivia ETA 3583 a Marcie ETA 1583
- ruční šlehače Fresco ETA 1047 a Lavado ETA 0048
-ruční šlehač se stojanem a otočnou mísou Fresco ETA 2047
- tyčové mixéry s nástavcem a nádobou Spesso ETA 301, Spesso ETA 1015 a Spesso ETA 2015
- sendvičovače s trojúhelníky ETA 2151 a model 3 v 1 ETA 3151
- digitální váha ETA 0777
- vysoušeče vlasů s ionizací Colorino ETA 6312 a Colorino ETA 733/10
- cestovní vysoušeč vlasů ETA 0312
- žehlička na vlasy s ionizací Colorino ETA 7333/10
- teplovzdušný kartáč s ionizací Simplico ETA 3321
- lívanečníková pánev ETA 6918