Eset vylepšil služby technické podpory pro české zákazníky
Nabídne také specializované pracoviště pro odvirování počítačů (Antivirová ambulance), které představuje speciálně vybavený prostor určený k odvirování počítačů a dalších zařízení pro zákazníky s platnou licencí. Ti mohou kdykoli během pracovní doby technické podpory přinést svůj počítač do firmy Eset v Praze 7, a technici jej poté zcela zdarma zbaví malwaru. Technická podpora pro zákazníky s platnou licencí je jinak poskytována také prostřednictvím e-mailu, telefonu, vzdáleného připojení či online fóra.
Kromě toho společnost rozšířila pracovní dobu technické podpory a vylepšila službu Servisní zásah, která je určena pro firemní zákazníky. Eset tak chce nabídnout svým zákazníkům kvalitní servis technické podpory jako přidanou hodnotu ke svým bezpečnostním produktům a řešením.
V rámci kvalitnější péče o zákazníky společnost spustila víceúrovňovou technickou podporu. Zákazníkům bude k dispozici technická podpora prostřednictvím několika úrovní podpory zdarma. První úroveň je podpora telefonická. Ta je nově k dispozici v pracovní dny vždy od 8 do 20 hodin. Eset se tímto krokem snaží reagovat na potřeby běžných zákazníků, kteří se vracejí ze zaměstnání často až po 18. hodině. V případě, že požadavek zákazníka nelze vyřešit telefonicky, lze využít druhou úroveň podpory, která je poskytována on-line. Pomocí vzdáleného připojení přímo k počítači zákazníka mohou technici řešit požadavky na dálku. Pokud je není možné vyřešit běžnými cestami, může technik v nutných případech přijet za zákazníkem osobně.
Osobní návštěvu technika nabízí i firemním zákazníkům prostřednictvím služby Servisní zásah. Tuto službu mohou od června čerpat zákazníci i bez nákupu nové licence, a to vždy jednou ročně. Návštěva technika sestává ze čtyř hodin práce odborníka na místě formou konzultace, ukázkové instalace, popřípadě školení nebo pomoci s odvirováním.