Epson Remote Services získaly od společnosti Keypoint Intelligence ocenění BLI 2022
Software ERS od společnosti Epson, který byl uveden na trh v roce 2020, představuje řešení vzdálené správy určené poskytovatelům služeb pro automatizaci kancelářských činností a pomáhá zlepšit správu a efektivitu firemních flotil inkoustových tiskáren.
Tento bezplatný software, který umožňuje vzdálenou diagnostiku a řešení problémů, snižuje nároky na servis na místě a zvyšuje úspěšnost oprav na první pokus. Zároveň pomáhá snižovat náklady na servis a minimalizovat prostoje. Snižuje také potřeby na cestování a dopady cest na životní prostředí, které jsou spojeny se servisními výjezdy.
„Jsme nadšeni, že společnost Keypoint Intelligence ocenila Epson Remote Services a udělila tomuto řešení právě cenu BLI Pick Awards,“ uvedl Marcel Divín, Branch Office Manager za Epson CZ&SK. „Oceněné řešení umožňuje to, o co se snaží mnoho společností – omezit dopad na životní prostředí, zefektivnit obchodní operace a snížit náklady. Toto ocenění svědčí o tom, že ERS úspěšně naplňuje všechny tyto body.“
„Firmy se neustále snaží najít lepší, rychlejší a levnější způsob, jak provádět svou činnost. Neustále si kladou otázky: ‚Jak mohu udělat více s menšími náklady? Jak mohu být lepší než konkurence?‘ Pro mnohé je odpovědí na obě tyto otázky – a nejen na ně – digitální transformace,“ uvedl Lee Davis, zástupce ředitele pro software/skenery ve společnosti Keypoint Intelligence. „Letošní vítězná řešení jsou výjimečná řadou důležitých vlastností, například funkcemi zvyšujícími produktivitu, snadným používáním, výjimečnou hodnotou a dalšími klíčovými vlastnostmi.“