Electro World se mění na DATART

23. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) soutěžními úřady v České republice i na Slovensku začíná plánovaná integrace. Prodejny v České republice budou postupně sjednoceny pod značku DATART, na Slovensku pod značku NAY. Aktuálně probíhá komunikace změn směrem k zákazníkům.

Začátkem června schválil slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ) plánované spojení zlínské skupiny HP TRONIC se slovenským NAY. Obě společnosti tak dostaly zelenou k vytvoření společného holdingu, které avizovaly už v roce 2023 jako reakci na vývoj trhu a na nové výzvy – zejména pak rostoucí vliv online prodejců a globálních online tržišť (tzv. marketplace). „Spojení HP TRONIC a NAY je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu, řeklFrantišek Mikoška, obchodně marketingový ředitel DATARTu.

V těchto týdnech vstupuje spojení HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) do své realizační fáze. Tento proces zahrnuje kromě postupné integrace všech interních procesů, včetně logistiky, zákaznických služeb, nákupu, IT, HR či marketingu, i rebranding vybraných prodejen Electro World na značku DATART.

„Z technického, časového i finančního hlediska je rebranding dlouhodobý a náročný proces. Provádíme jej proto postupně. Současně otevíráme nové a modernizujeme stávající prodejny DATART. Vše probíhá za plného provozu, aby nedošlo k omezení zákazníků. Každou prodejnu řešíme individuálně s ohledem na její stavební dispozice a umístění. Našim zákazníkům nabídneme širší sortiment produktů, lepší dostupnost služeb a inovativní přístup k nakupování. Těšíme se na to, že budeme moci naše zákazníky nadále příjemně překvapovat a budeme schopni ještě lépe uspokojovat jejich potřeby v oblasti spotřební elektroniky,“ uvedl Mikoška.

V aktuální první fázi spojení probíhá transparentní komunikace směrem k zákazníkům, kteří jsou informováni o změně značky Electro World na DATART a o tom, co to pro ně znamená. Všechny potřebné informace se zákazníci dozví na prodejnách, na e-shopu, v mobilní aplikaci nebo prostřednictvím e-mailové komunikace obou značek. Personál je odborně proškolený tak, aby mohl odpovídat na dotazy zákazníků.

Podrobné informace ke sloučení značek naleznete zde.

Podobné články

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více