Dva programy pro partnery Českých Radiokomunikací
Partnerem se může stát firma, která se zabývá vývojem aplikací, outsourcingem, prodejem hardwaru či telco služeb, nebo firmy, které se samy zabývají poskytováním ICT služeb, ale nemají vlastní cloudové řešení nebo datové centrum.
České Radiokomunikace aktuálně navazují spolupráci s firmami, které o partnerský program projevily zájem. V první fázi se zaměřují zejména na partnery, jakými jsou ISV – nezávislí poskytovatelé softwaru, prodejci a výrobci IT řešení, tzv. Value Added společnosti – tedy partneři, kteří nabízejí komplexní řešení v oblasti návrhu, dodání síťové infrastruktury, licenčního poradenství, hardwarového a softwarového vybavení, zálohování, monitorování, pozáručního servisu, financování atd. Partneři zapojení do programu mohou využívat pro své zákazníky služeb datového centra, Business Cloudu i Media Cloudu.
ČRa nabízí dva typy spolupráce:
- ČRa Referral Program spočívá ve zprostředkování nových smluvních vztahů mezi Českými Radiokomunikacemi a potenciálními zákazníky. ČRa poté přebírají komunikaci s koncovým zákazníkem a také obchodní a technickou část.
- ČRa Resale Program nabízí možnost kombinovat služby ČRa s vlastními službami partnera. Smluvní vztah vzniká mezi partnerem a koncovým zákazníkem a ČRa jsou správcem infrastruktury, na které jsou služby poskytované.
Program partnerského prodeje služeb ČRa přináší partnerům řadu benefitů. Kromě individuálního přístupu ke každému z partnerů je to přístup k moderním a bezpečným službám s přidanou hodnotou, připojení k infrastruktuře pro přenos dat, marketingová a technická podpora nebo systém pravidelných navazujících školení a seminářů ČRa Partner Akademie. Školení nabízí vzdělání jak v oblasti technické znalosti, tak i obchodních nástrojů, přináší i informace o nových produktech. Školení je následně možné uspořádat i pro koncové zákazníky partnera.
Partneři dále získávají množství podpůrných materiálů – k dispozici budou ke stažení dostupné veškeré technické specifikace a informace o produktech a službách, marketingové materiály včetně promoakcí a akcí pro oslovení potenciálních zákazníků.