Deloitte Digital a Salesforce spolupracují na zajištění umělé inteligence pro CRM

10. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnosti Salesforce a Deloitte Digital uzavřely spolupráci, jejímž cílem je poskytnout firmám nástroje a strategie, které potřebují pro integraci důvěryhodné umělé inteligence do svých CRM systémů.

Deloitte Digital nabídne své služby nejen v oblasti AI a zkušenosti z oboru, ale také podrobné znalosti předpisů o ochraně osobních údajů, aby pomohla organizacím implementovat a rozšiřovat AI Cloud. Společně se Salesforce tak pomůže klientům využít sílu AI pro CRM k poskytování zákaznických zkušeností na míru, zvýšení produktivity společnosti a ochraně jejich dat.

„Každá organizace dnes stojí před výzvou, jak se stát společností, která je v první řadě zaměřena na umělou inteligenci, aby byla konkurenceschopná, a to lze pouze zavedením technologií založených na důvěře a transparentnosti. Spolupráce společnosti Salesforce se společností Deloitte Digital proto pomůže zajistit, aby firemní zákazníci měli k dispozici strategie a technologie, které potřebují k tomu, aby mohli s jistotou přijmout a nasadit AI pro CRM, což povede k personalizované zákaznické zkušenosti a okamžitým obchodním výsledkům," uvedla Clara Shih, generální ředitelka společnosti Salesforce AI.

„Společnost Deloitte je již mnoho let lídrem v oblasti schopností AI ukotvených v důvěře. Díky našemu rozšířenému zaměření a spolupráci se společností Salesforce můžeme našim klientům nabídnout technické zkušenosti a znalosti specifické pro dané odvětví, které jim pomohou navrhnout, vyvinout a nasadit řešení AI, jež optimalizují procesy CRM, umožňují personalizované interakce se zákazníky a generují využitelné poznatky pro strategické rozhodování," vysvětlil Jim Rowan, ředitel a vedoucí oddělení strategií a analytiky společnosti Deloitte Consulting v USA.

Proč je to důležité?

Nasazení umělé inteligence pro CRM vyžaduje důvěru a zabezpečení dat. Nový průzkum společnosti Salesforce odhalil, že 73 % zaměstnanců vnímá generativní AI jako nové bezpečnostní riziko a téměř 60 % těch, kteří hodlají tuto technologii používat, nemá dostatečné znalosti o opatřeních na zabezpečení dat.

Spolupráce poskytne zákazníkům přístup k:

  • Strategii připravené k nasazení AI pro CRM: Kvantitativní, výzkumem podložený rámec důvěryhodnosti, který zákazníky připraví na nasazení AI pro CRM způsobem, který splňuje požadavky zákazníků na bezpečnost, ochranu soukromí a dodržování předpisů a vede k loajalitě a zvýšení hodnoty značky.
  • Příkladům použití AI pro konkrétní obor: Deloitte Digital AI readiness labs se specializovanými imerzními zkušenostmi specifickými pro jednotlivé obory, které zkoumají potenciál generativní AI a urychlují přijetí AI Cloud v různých odvětvích, včetně technologií, zdravotnictví a finančních služeb.
  • Zvyšování kvalifikace v oblasti AI, které zajistí  úspěch CRM: Závazek Deloitte AI Academy zvýšit kvalifikaci 10 000 odborníků po celém světě bude zahrnovat školicí programy pro rozvoj a zlepšení dovedností v oblasti generativní AI pro CRM a podpoří tak novou generaci talentů v rámci ekosystému Salesforce.

Důvěryhodná umělá inteligence pro CRM?

AI Cloud je vytvořen pro CRM – zvyšuje tak zákaznickou zkušenost a produktivitu společnosti tím, že spojuje AI, data, analytiku a automatizaci a poskytuje důvěryhodnou, otevřenou, generativní AI v reálném čase, připravenou pro nasazení do firemních systémů. AI Cloud tak umožní:

  • Obchodním zástupcům rychle automaticky generovat personalizované e-maily přizpůsobené potřebám zákazníků.
  • Servisním týmům automaticky generovat personalizované odpovědi agentů na chatu a shrnutí případů.
  • Marketérům automaticky generovat personalizovaný obsah, který zaujme zákazníky a potenciální zákazníky v e-mailu, mobilu, na webu a v reklamě.
  • Obchodním týmům automatické generování poznatků a doporučení k poskytování přizpůsobených obchodních zkušeností v každém kroku cesty kupujícího.
  • Vývojářům automatické generování kódu, předvídání potenciálních chyb v kódu a navrhování oprav.

Podobné články

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více