Cisco a Salesforce spojí síly v oblasti týmové spolupráce, IoT a kontaktních center
V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce zákazníkům integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Integrace umožní komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, bez potřeby opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.
Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má firmám přinést především komplexnější o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje. Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází. A to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.
Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.
Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.