Cisco a Salesforce spojí síly v oblasti týmové spolupráce, IoT a kontaktních center

29. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce.

V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce zákazníkům integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Integrace umožní komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, bez potřeby opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má firmám přinést především komplexnější o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje. Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází. A to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.

Štítky: 

Podobné články

Nový Red Hat OpenShift AI zvyšuje škálovatelnost a přizpůsobivost umělé inteligence

21. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Nejnovější verze platformy Red Hat OpenShift AI pro umělou inteligenci a strojové učení umožňuje podnikům ve velkém rozsahu vytvářet a poskytovat aplikace s podporou AI v hybridním cloudu. Platforma Red Hat OpenShift AI 2.15 je navržena tak, aby poskytovala větší flexibilitu i možnosti ladění a sledování, což pomáhá urychlit inovace a zajistit provozní konzistenci AI/ML. Čtěte více

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2. Čtěte více

HPE vyhlásilo partnery roku 2024

19. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HPE)
Společnost Hewlett Packard Enterprise během slavnostního večera, který proběhl ve čtvrtek 31.10. 2024 v Praze, ocenila své nejlepší české prodejce a distributory roku 2024. Čtěte více

ATC obhájilo prvenství u DELLu

19. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala od společnosti Dell Technologies ocenění pro nejlepšího distributora klientských zařízení za rok 2023. Firma tak obhájila stejnou pozici z předchozích ročníků. Čtěte více