Cisco koupí slovenskou společnost Slido
Vzdálené mítinky a setkání se staly každodenní realitou a prostupují všemi aspekty našich životů – od komunikace s přáteli, přes členy rodiny až po kolegy v práci. Podle nedávného globálního výzkumu 98 % respondentů očekává, že pracovní mítinky budou běžně zahrnovat také vzdálené účastníky. Firmy proto hledají cesty, jak udržet kontakt se všemi účastníky mítinků, podporovat firemní kulturu a poskytnout lepší zážitek z virtuálního setkání se zaměstnanci, obchodními partnery i zákazníky.
Řešení společnosti Slido používá téměř sedm milionů uživatelů měsíčně. Poskytuje jim platformu pro zapojení publika, která umožňuje v reálném čase vyhodnocovat zpětnou vazbu účastníků před, během a po mítinku nebo setkání. Využívá přitom různé formy dotazníků, kvízů, hlasování, grafického znázornění ve word cloudu a dalších nástrojů.
Interakci s uživateli lze nastavit za méně než jednu minutu. Účastníci setkání se připojí pomocí svého chytrého telefonu, tabletu nebo počítače díky speciálnímu kódu události nebo linku, aniž by museli cokoliv instalovat. Po připojení se mohou zapojit do hlasování, pokládat otázky a dát najevo svoji zpětnou vazbu. Široké možnosti zapojení uživatelů zajišťují, aby byl každý přímo zapojen do dění bez ohledu na to, jestli se mítinku účastní osobně nebo na dálku.