Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

TD SYNNEX představil partnerský program zaměřený na umělou inteligenci

13. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD Synnex)
Společnost TD SYNNEX představila program Destination AI určený pro partnery, kteří chtějí být v čele technologického pokroku poháněného umělou inteligencí a využít jej pro prodej služeb svým zákazníkům. Destination AI je sada služeb, technologií a informačních zdrojů, které partnery provedou světem AI a pomohou jim maximálně využít příležitostí na tomto trhu. Čtěte více

Pure Storage mění partnerský program. Partnerům pomůže urychlit jejich cestu k ziskovosti a růstu

7. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Společnost Pure Storage představila aktualizovaný partnerský program pro prodejce řešení Pure. Cílem změn je výrazně zvýšit ziskovost partnerů tím, že jim program umožní vést zákazníky k úspěšné transformaci datových úložišť a vynikajícím obchodním výsledkům. Čtěte více
Nové řešení HPE MSA Gen7 v provedení 2U

HPE rozšiřuje program Smart Choice o inteligentní řešení pro efektivní ukládání dat HPE MSA Gen 7

24. 1. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
HPE Smart Choice představuje jednoduchý přístup k modernizaci IT, který firmám nabízí předem vybrané konfigurace zařízení. Nasazení a správa nového hardwaru se tak výrazně zjednodušují. V kombinaci s novým diskovým úložištěm HPE MSA Gen7 vzniká ideální nabídka pro zákazníky, kteří hledají vysoký výkon a spolehlivost za atraktivní cenu. Čtěte více

Cisco v únoru 2026 spustí nový partnerský program. Do rozvoje partnerů investuje dvě miliardy korun

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco po téměř třech dekádách zásadně změní svůj partnerský program. Hlavním cílem je více motivovat partnery k trvalému zvyšování kvalifikace a odborných dovedností. To jim má pomoci nabízet inovativní řešení na míru klientům a flexibilně se přizpůsobovat vývoji trhu moderních technologií. Zavedení programu Cisco 360 bude postupné a plné spuštění se očekává v únoru příštího roku. Čtěte více