Cisco chce pomoci partnerům efektivněji oslovit zákazníky

6. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky.

Jde tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí

Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.
  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem a produktů a služeb Cisco, které prodávají.
  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovým obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.
  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jde o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Arrow získalo získalo certifikát Enterprise-Level Symantec Enterprise Cloud Competency

5. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnost Arrow Electronics se stala prvním globálním partnerem, kterému firma Broadcom udělila certifikát Enterprise-Level Symantec Enterprise Cloud Competency. Certifikátem bylo oceněno dlouhodobé úsilí společnosti Arrow dosahovat v distribučním kanálu co nejvyšších kyberbezpečnostních standardů. Čtěte více

Lundegaard se stal Advanced partnerem Red Hatu

15. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lundegaard )
Konzultačně-technologická společnost Lundegaard se stala Advanced partnerem společnosti Red Hat. Navázáním této spolupráce firma potvrdila své kompetence v modernizaci aplikací, vývoji cloudových řešení a poskytování pokročilých konzultací na platformě Red Hat OpenShift. Čtěte více

Ataccama spouští nový partnerský program pro lepší správu dat

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ataccama)
Česko-kanadská společnost Ataccama zaměřená na správu dat s podporou umělé inteligence představila nový partnerský program, který certifikovaným partnerům umožňuje implementovat platformu Ataccama na míru svým zákazníkům. Nová iniciativa je klíčovou investicí do partnerů, která jim rozšíří možnosti v oblasti správy dat a podpoří jejich další růst. Čtěte více

HPE Private Cloud AI umožní nasadit generativní AI asistenty během několika vteřin

26. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
HPE Private Cloud AI je komplexní řešení založené na cloudových technologiích vyvinuté ve spolupráci se společností NVIDIA a podnikům pomáhá jednoduše vytvářet a nasazovat generativní aplikace AI (GenAI). Program Unleash AI pak spojuje zákazníky HPE Private Cloud AI s předními nezávislými softwarovými dodavateli, systémovými integrátory a poskytovateli služeb. Čtěte více