Chytré předání od DPD zajistí e-shopům zpětnou vazbu od zákazníků

27. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští na českém trhu službu Chytré předání. Díky ní mohou e-shopy využít další prodejní kanál a získat zpětnou vazbu od zákazníků.
Foto: Freeimages.com

Zatímco v kamenných obchodech je osobní styk se zákazníky samozřejmostí, provozovatelé e-shopů tuto výhodu dosud neměli. Společnost DPD se proto rozhodla, že pomůže novým způsobem propojit e-shopy s příjemci zásilek a prostřednictvím svých kurýrů jim umožní dozvědět se o zákazníkovi více.

Jak to funguje?

Kurýr při předání zásilky využívá skenovací zařízení, na kterém se může zobrazit text v podobě otázek s různým obsahem. Pomocí skeneru lze například provést průzkum a zjistit, jak byl zákazník spokojen s nákupem. Další možností je prodej dodatečného zboží e-shopu na základě preferencí nebo potřeb zákazníka zjištěných při doručení. Skener dále může zobrazit důležité informace a pokyny pro doručení a vyzvednutí zásilky nebo multimediální obsah, například logo firmy s poděkováním. Výsledky jsou následně e-shopu na pravidelné bázi reportovány.

„Spolupráce s e-shopy je pro nás velmi důležitá, a to nejen co se týče přepravy jako takové. Za zajímavou považujeme také oblast podpory prodeje, ve které se snažíme pravidelně přicházet s novinkami, jež e-shopům zjednoduší práci se zákazníkem a přinesou jim nové možnosti,” řekl Ondřej Vaňha, výkonný ředitel DPD CZ.

„Od projektu očekáváme více informací o zkušenostech a preferencích našich zákazníků. Chceme zjišťovat jejich spokojenost a rozpoznat potenciál pro další nákupy“vysvětlil Marek Ingr, tiskový mluvčí Euronics.

Chytré předání v současné době běží jako pilotní projekt.

Štítky: 

Podobné články

APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí

12. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Prodejci z třetích zemí, především z Číny, představují významný problém pro český e-commerce trh. Nekontrolovaný příliv zboží roste tempem přesahujícím sto procent ročně a čínští prodejci, kteří zasílají své zboží přes platformy jako Temu nebo Aliexpress, už podle APEK vloni tvořili přes desetinu českého trhu. Čtěte více

Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více