CeBIT na jednom místě představí všechny součásti digitální kanceláře
Od 20. do 24. března 2017 bude na veletrhu CeBIT v Hannoveru v centru pozornosti především digitální transformace podniků a jejich oddělení – od osobního a finančního oddělení, přes nákup, marketing, odbyt a logistiku až po výzkum a vývoj.
V hale č. 3, která je tradičně věnovaná managementu digitálního obsahu a branži managementu vstupních a výstupních dat, bude ústředním tématem především digitální kancelář. Že se vyplatí investovat do této oblasti, mohou potvrdit všechny podniky, které už zahájily cestu k digitální kanceláři. Podle studie svazu Bitkom „Digital Office Index“ uvádí 74 % dotázaných podniků, že se zavedení nových softwarových řešení kladně projevilo ve výkonu jejich interních procesů v kancelářích a ve správě. To je příznivé i pro zákazníky. Téměř dvě třetiny (63 %) podniků uvádí, že se jim využitím optimalizovaných procesů podařilo výrazně přispět ke spokojenosti zákazníků. Více než polovina (51 %) podniků tímto způsobem také zvýšila bezpečnost dat.
Na veletrhu CeBIT je „Digital Office Area“ svazu Bitkom v hale č. 3 místem, kde se mohou všichni informovat o výhodách a možnostech digitální kanceláře. Ve výstavní části Digital Office Area představí výrobci, firmy a poradci své portfolio řešení pro všechny její součásti. Počínaje nejnovějšími nástroji pro mobilní spolupráci (Collaboration) a komunikaci přes řešení pro automatizaci procesů, cloudová úložiště až po moderní systémy pro načítání nebo tisk dokumentů.
Kdo se chce tématem zabývat do větší hloubky, může se o jednotlivých stěžejních tématech informovat na přehlídce „Digital Office Stage“ nebo na odborném fóru ECM. Po dobu konání veletrhu zde budou odborníci diskutovat o šancích a výzvách, které jsou spojené s realizací digitální kanceláře.