Canon třetí nejhodnotnější japonskou značkou
Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 procent příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá.
Podle hodnocení společnosti Interbrand vzrostla hodnota značky Canon na 11 442 miliard dolarů, což je výrazný nárůst o 9 procent oproti minulému roku.
James Leipnik, šéf komunikace pro Evropu, Střední východ a Afriku, řekl: „Umístění mezi třemi nejlepšími japonskými světovými značkami jen potvrzuje naše odhodlání patřit mezi předních 100 světových společností. V minulém roce jsme na Canon EXPO v Paříži ukázali, že náš závazek přinášet inovace je silnější než kdy dříve a jsme velmi rádi, že tento žebříček uznává silnou pozici společnosti Canon na světové scéně.“
Značky jsou seřazeny společností Interbrand podle jejich hodnoty, která je vypočtena z procenta příjmů vázaných na značku a stanovením rizika značky v závislosti na očekávaných příjmech vzhledem k pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém působení.