Canon rozšířil podporu svých produktů pro profesionály

28. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Profesionální služby Canon (Canon Professional Services – CPS) byly rozšířeny na program vyhrazeného členství pro profesionální fotografy a kameramany. Nové formy členství přinášejí výhody, jako jsou slevy na opravy, neomzené doručení následující pracovní den, prioritní helpdesk či podnikatelské koučování.

Nový program společnosti Canon rozšiřuje produktovou podporu pro profesionální zákazníky a podniky. Oprávněným profesionálům poskytne služby na základě ročního členského poplatku v plánu Silver, Gold a Platinum, které jsou sestaveny podle potřeb podniků různé velikosti a objemu techniky, která bude servisována.

Členské poplatky začínají na 100 eur (bez DPH) ročně. Členové získají mimo jiné následující prémiové výhody:

  • slevy na veškeré opravy;
  • roční kvótu na bezplatné servisní prohlídky;
  • neomezené doručení následující pracovní den;
  • úřístup k prioritnímu helpdesku;
  • bezplatné podnikatelské koučování.

V závislosti na množství registrovaného vybavení Canon si oprávněné podniky mohou kromě základních výhod vyžádat zapůjčení náhradního vybavení a přednostní servis. Nová nabídka zahrnuje i balíčky služeb na míru pro větší korporace. Členové CPS si mohou uložit své elektronické členské karty do peněženky v chytrém telefonu, což jim usnadní rychlý přístup k nezbytným informacím podpory dle potřeby.

„Od svých počátků v 80. letech je CPS důvěryhodným partnerem pro nespočet profesionálů. Stejně jako u všech ostatních takto starých programů bylo třeba přehodnotit, zda stále plní požadavky dnešních tvůrců. Jako lídr v oblasti zpracování obrazu vítáme větší rozmanitost profesionálního prostředí a postupné odstraňování některých překážek pro vstup do odvětví. Společně s tím je však třeba vnímat i měnící se potřeby profesionálů, kteří chtějí v tomto odvětví uspět. Chceme kreativce vyzbrojit tou nejlepší produktovou podporou, aby měli dobrou pozici k dosažení prosperity ve stále konkurenčnějším prostředí – ať už jde o nabízení oprav za snížené sazby, rychlé vyřizování servisních požadavků nebo zvyšování dovedností prostřednictvím školení,“ řekla Elena Burnhill, CPS Programme Manager, Canon Europe. 

Vedle služeb pro profesionální zákazníky myslí Canon i na běžné spotřebitele. Příkladem může být členský program „Canon Club“ vytvořený tak, aby zajistil, že všichni uživatelé Canon budou mít přístup k podpoře komunity. Od svého spuštění v roce 2022 platforma vytvořila živou online komunitu podobně smýšlejících kreativců, kteří si navzájem sdílejí nápady a rady – a přitom sbírají body, na základě kterých pak postupují do dalších úrovní členství. Uživatelé Canon, kteří nesplňují podmínky pro nové profesionální služby Canon, budou moci nadále podávat požadavky na servis a opravy prostřednictvím svého účtu Canon.

Podobné články

Focus Nordic rozšiřuje portfolio o distribuci výrobků PolarPro

17. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Focus Nordic)
Distribuční společnost Focus Nordic, která se specializuje na foto a video vybavení, rozšířila své portfolio o produkty značky PolarPro. Tímto strategickým krokem společnost posílí nabídku filtrů a příslušenství pro fotografy, videografy i tvůrce na platformách, jako je YouTube. Čtěte více

Známe vítěze 42. ročníku EISA Awards

16. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2024–2025, jste na správném místě. Čtěte více

Češi v létě za fotoaparáty a kamery utratí 300 milionů. Trendem jsou bezzrcadlovky

31. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
V období letních dovolených stoupá podle společnosti DATART zájem Čechů o fotoaparáty, kamery a další přístroje určené pro zaznamenávání zážitků. Dříve populární zrcadlovky a klasické kompaktní fotoaparáty jsou na trhu rychle nahrazované bezzrcadlovými fotoaparáty a akčními kamerami. Čtěte více