Canon oslavil 15 let prvním místem ve fototechnice v ČR
Canon tak předstihl jak druhý Panasonic, těžící z dřívějších rozsáhlých inzertních kampaní, tak nyní třetí Olympus.
O tom, že si na českém trhu Canon drží opravdu silnou pozici, svědčí jistě i to, že na zdejším trhu má vyšší market share než je jeho evropský průměr, a to nejen pokud jde o foto produkty, ale i v většině ostatních segmentů. Pokud se podíváme na celková čísla, pak obrat Canon CZ vzrost meziročně na 101%, oproti plánovaným 105%. Lepšího výsledku dosáhla divize CCI (Canon Consumer Imaging), v divizi CBS (Canon Business Solutions) došlo k mírnému poklesu zapříčiněnému dočasně pozastavenými investicemi ze strany firem.
„Z uvedených výsledků máme opravdu radost. Těší nás, že naši zákazníci oceňují technologickou vyspělost a tradiční spolehlivost našich produktů a vnímají silnou značku naplňující svůj příslib We Speak Image. To vše by samozřejmě nebylo možné bez spolehlivého týmu, který umí vycházet vstříc zákazníkům.“ uvedl generální ředitel společnosti Canon CZ a ředitel skupiny 4CE Ladislav Paleček.
„Velmi dobře si uvědomujeme, že dále zlepšovat své produkty i obchodní výsledky je možné pouze tehdy, budeme-li nepřetržitě investovat a inovovat. V současné době se rozjíždí nová továrna v japonském městě Nagasaki, která bude vyrábět digitální kompakty i zrcadlovky, a to na ploše 41.700 m2 přičemž zaměstná přes 1000 lidí. Výroba by měla začít v dubnu 2010 a výrobní kapacita činí přibližně 4 miliony kusů. Mimochodem, zatímco mnoho firem reagovalo na hospodářskou krizi často masovým propouštěním, Canon zaměstnance nepropouštěl,“ doplnil Ladislav Paleček.