CA představil 13 vylepšených produktů
Nová IT řešení umožňují CIO, aby se zaměřili na to
nejdůležitější – na dodávku hodnoty interním i externím
zákazníkům při současném snižování nákladů. Řešení EITM
společnosti CA nabízí firmám cestu k úsporám v IT pomocí jednoho
z nejkomplexnějších portfolií pro správu IT na trhu, které zahrnuje
veškerá prostředí – od mainframů k distribuovaným, od virtuálních
k fyzickým a od sdílených k instalacím na vyžádání.
CA ve spolupráci se společnostmi Gartner a Forrester pořádá po celém
světě půldenní semináře na téma „Pragmatický přístup k úsporným
IT“, které pomohou firmám realizovat přínosy úsporných IT. V Praze se
tento seminář uskuteční v září 2009.
Mezi nová a vylepšená řešení pro EITM společnosti CA, které navíc
doprovází služby pro rychlé a efektivní nasazení, patří:
Správa výkonu aplikací – viditelnost koncových
transakcí
Rozšíření CA Wily Application Performance Management (APM) maximalizují
hodnotu IT zlepšením servisu pro uživatele a zákazníka a náklady
minimalizují zkrácením doby nečinnosti klíčových aplikací. Nová verze
ukazuje v reálném čase stav aplikace a jak kvalita zákaznických služeb
ovlivňuje výkonnost podniku. Rozšíření viditelnosti transakcí napříč
všemi původními prostředími i prostředími s architekturou orientovanou
na služby (SOA) umožňuje komplexní zamezení problémům, jejich zrychlené
řešení a vyšší provozní efektivitu.
Správa služeb – lepší dodávka a podpora
Nové možnosti řešení CA Service Catalog maximalizují hodnotu IT službami
vyšší kvality, nižším rizikem přerušení činností a náklady
minimalizují automatizací. Nová verze zjednodušuje procesní změny,
zrychluje poskytování služeb a současně snižuje vliv na obchodní
aktivity.
Plánovaná vylepšení řešení CA Service Desk maximalizují hodnotu IT
službami vyšší kvality, nižším rizikem přerušení činností a náklady
minimalizují integrací a automatizací. Nová verze umožňuje sjednocený
pohled na plánované a zjištěné změny napříč podnikem, čímž lze
identifikovat a vyhnout se konfliktům, které mohou způsobit přerušení
dodávky služeb.
Plánované funkce řešení CA IT Client Manager maximalizují hodnotu IT
integrací, optimalizací využití aktiv a náklady minimalizují
automatizací. Nová verze bude obsahovat rozšířené možnosti soupisu aktiv
a dříve oznámené řešení Federal Desktop Core Configuration Scanner.
Řízení projektů a portfolia – optimalizace a sladění
podnikání
Rozšíření řešení CA Clarity PPM On Demand maximalizují hodnotu IT
jednoduše nasaditelnými funkcemi PPM a náklady minimalizují rychlým
nasazením. Nová verze nabízí přizpůsobenou funkčnost jako reakci na
procesy řízení IT, na vývoj nových výrobků a na nařízení americké
federální vlády, jako např. Earned Value Management (EVM).
Správa infrastruktury – záruky a automatizace určované
podnikáním
Rozšíření pro CA Workload Automation (dříve CA dSeries Workload
Automation) pomáhají maximalizovat hodnotu IT vyšší kvalitou služeb a
minimalizují náklady dodávky služeb. Přes centralizovanou správu napříč
platformami a aplikacemi mohou firmy lépe podporovat dynamické obchodní
události v reálném čase. Nejnovější verze zlepšuje dodávku služeb
koncovému zákazníkovi přes automatizaci zpracování procesů s ohledem na
vznik obchodních událostí.
Plánovaná rozšíření CA Spectrum Infrastructure Manager a CA eHealth
Performance Manager pomohou maximalizovat hodnotu IT vyšší kvalitou služeb,
nižším rizikem přerušení činnosti a náklady minimalizují omezením
nástrojů pro správu koncové infrastruktury. Plánovaná rozšíření
pomohou podnikům, státním úřadům a poskytovatelům služeb dosáhnout
integrované dostupnosti a správy výkonu jak pro fyzické, tak i virtuální
systémy, pro sítě, systémy unifikovaných komunikací a databáze.
Komplexní řešení bude obsahovat nové funkčnosti pro komunikace
poskytovatelů služeb pro správu klíčových sítí MPLS, které generují
tržby, a rovněž proaktivní správu výkonu infrastruktury od společnosti
Alcatel-Lucent. Navíc bude řešení obsahovat i proaktivní správu pro
systémy IP telefonie a aplikace společností Cisco a Siemens.
Řízení obnovy – efektivní a dostupná obnova přes distribuční
kanál
Rozšířené verze řešení CA ARCserve Backup a CA XOsoft dostupné
u distribučních partnerů maximalizují hodnotu IT zlepšenou ochranou dat ve
virtuálních i fyzických prostředích a náklady minimalizují vestavěnou
automatizací. Nové verze rozšiřují možnosti správy obnovy, včetně
vylepšení virtualizace, vestavěné zpětné duplikace dat a správy zdrojů
pro archivování (Storage Resource Management; SRM) a testování obnovy,
které zlepší obnovitelnost klíčových obchodních informací a sníží
náklady na archivaci, ochranu a obnovu dat.
Správa zabezpečení – neustálá ochrana
20. dubna 2009 představila společnost CA na setkání RSA Conference tři
výrobky, které posouvají její možnosti správy zabezpečení:
Nové řešení CA Enterprise Log Manager maximalizuje hodnotu IT komplexní
správou datových záznamů. Ta zajišťuje vyšší zabezpečení a sladění
napříč systémy a náklady minimalizuje automatizací a vyšším výkonem.
Řešení sbírá, spravuje a archivuje data ze systémů, jako jsou firewally,
operační systémy, aplikace a další. Jejich společné vyhodnocení
zjednoduší správu informací o zabezpečení (Security Information
Management; SIM), pomohou potvrdit shodu a podporují požadovanou úroveň
zabezpečení.
CA Data Loss Prevention (DLP) navazuje na akvizici společnosti Orchestria,
kterou CA uskutečnila v lednu 2009, maximalizuje hodnotu IT zlepšenou
ochranou dat a náklady minimalizuje stávající správou identit a přístupu
(IAM), kódováním a systémy správy záznamů, jež zlepšují efektivitu.
Plánovaná rozšíření řešení CA Role & Compliance Manager navazují
na akvizici společnosti Eurekify, kterou CA uskutečnila v listopadu 2008,
maximalizují hodnotu IT zlepšenou správou životního cyklu identit a
náklady minimalizují automatizací.