Buď Cyber Fit! přináší osvětu v oblasti kybernetické bezpečnosti

25. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Společnost Zebra systems, která v ČR a SR distribuuje řešení Acronis a další, spustila iniciativu Buď Cyber Fit! zaměřenou na zvýšení povědomí ohledně rizik v kybernetickém světě. Iniciativa je reakcí na situaci, kdy málokdo vědomě zanedbává péči o své zdraví ve skutečném světě, avšak podceňuje rizika ve světě digitálním.

„Automaticky používáme bezpečnostní pásy v autech, cyklistickou helmu na kole, bezpečnostní zařízení ve svém domě či bytě, stojíme na červenou atd., ale ve virtuálním světě se většina lidí takto nezabezpečuje vůbec nebo jen minimálně,“ řekl Zdeněk Bínek, ředitel společnosti Zebra systems. „Přitom s tím, jak stále více životních záležitostí přesouváme do digitálního prostoru, se ztráty z kybernetických incidentů postupně blíží ztrátám způsobeným „tradičními“ metodami či nehodami v reálném světě.“

Na stránce iniciativy Buď Cyber Fit se zájemci z řad jednotlivců i firem mohou dozvědět více o aktuálních rizicích v kybernetickém prostoru. Na stránce je rovněž jednoduchý formulář, který respondentovi po vyplnění sdělí, jaké je jeho „Cyber Fit“ skóre, a možnost případně kontaktovat tým odborníků k nezávazné konzultaci o jeho zlepšení. Tak jako je zvykem chodit k lékaři na preventivní zdravotní prohlídky, iniciativa Buď Cyber Fit! má za cíl fungovat jako prostor, kam jednotlivci a firmy chodí na preventivní prohlídky svého kybernetického zdraví.

Iniciativa oslovuje tyto skupiny uživatelů:

  • Jednotlivci a spotřebitelé využívající své počítače a mobilní zařízení k osobním účelům;
  • „Prosumers“, tedy profesionální uživatelé alias lidé pracující na volné noze, kteří využívají své počítače jak k pracovním, tak osobním účelům;
  • Kanceláře a firmy, které využívají více počítačů ke své práci.

Stav svého kybernetického zdraví si každý může otestovat na https://www.budcyberfit.cz.

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více